Skróty klawiszowe:

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Olsztyn



poniedziałek, 18 grudnia 2017 r.

imieniny: Bogusław, Laura

Rozmiar tekstu:
 Oficjalna strona WWW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Strona główna » Przetargi » OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Podtytuł: Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn

Ogłoszenie nr 88178 - 2017 z dnia 2017-05-25 r.
Olsztyn: Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
 
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 64999-2017
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 71916-2017
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, krajowy numer identyfikacyjny 000547187, ul. Pl. Józefa Piłsudskiego  10, 42-256  Olsztyn, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48343285076, faks +48343285057, e-mail sekretariat@olsztyn-jurajski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sztyn-jurajski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IZP.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.1.Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn 2.2.Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.3.Remont drogi gminnej ul. Leśnej w Zrębicach Zakres robót obejmuje: - profilowanie istniejącej nawierzchni, - wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym z nadaniem spadku jednostronnego – średnia grubość 8 cm, - skropienie nawierzchni asfaltem, - warstwa ścieralna z asfaltobetonu – grubość 5cm – spadek jednostronny 2%, - wykonanie poboczy z tłucznia i dostosowanie istniejących zjazdów do nowej nawierzchni, Długość odcinka jezdni objęta przedmiotem zamówieniem - 300m Szerokość jezdni: 3,5m, Malowanie grubowarstwowe linii krawędziowej– P-7c 2.4.Remont drogi gminnej ul. Spacerowa Bukowno Zakres robót obejmuje: - profilowanie istniejącej nawierzchni poprzez frezowanie na głębokość 4cm, - skropienie nawierzchni asfaltem, - warstwa ścieralna z asfaltobetonu – grubość 5cm – spadek jednostronny 2%, - wykonanie poboczy z tłucznia i dostosowanie istniejących zjazdów do nowej nawierzchni, Długość odcinka jezdni objęta przedmiotem zamówieniem - 310m Szerokość jezdni: 4 m, Malowanie grubowarstwowe linii krawędziowych - P-7c 2.5.Remont nawierzchni tłuczniowej ul. Słoneczna Skrajnica Zakres robót obejmuje: remont nawierzchni tłuczniowej: profilowanie istniejącej nawierzchni i uzupełnienie ubytków kruszywem łamanym 0/31,5mm w ilości 50 ton. + zagęszczenie 2.6.Remont nawierzchni tłuczniowej ul. Polna Biskupice Nowe Zakres robót obejmuje: remont nawierzchni tłuczniowej: profilowanie istniejącej nawierzchni i uzupełnienie ubytków kruszywem łamanym 0/31,5mm w ilości 50 ton + zagęszczenie 2.7.Remont nawierzchni tłuczniowej ul. Kasztanowa Przymiłowice Zakres robót obejmuje: remont nawierzchni tłuczniowej: profilowanie istniejącej nawierzchni i uzupełnienie ubytków kruszywem łamanym 0/31,5mm w ilości 25 ton. + zagęszczenie 2.8.Remont nawierzchni tłuczniowej zatoka autobusowa Bukowno Zakres robót obejmuje: remont nawierzchni tłuczniowej: profilowanie istniejącej nawierzchni i uzupełnienie ubytków kruszywem łamanym 0/31,5mm w ilości 15 ton. + zagęszczenie 2.9.Remont nawierzchni tłuczniowej ul. Kościelna Zrębice Zakres robót obejmuje: remont nawierzchni tłuczniowej: profilowanie istniejącej nawierzchni i uzupełnienie ubytków kruszywem łamanym 0/31,5mm w ilości 15 ton. + zagęszczenie 2.10.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ: Dokumentacja techniczna, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ jako zbiór Dokumentacja oraz Wzór umowy – załącznik nr 8 do SIWZ. 2.11.Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną. 2.12.Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. 2.13.Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały – zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi – 72 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
 
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
   
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT127022.89
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe LARIX Sp. z o.o.,  ,  ul.Klonowa 11 ,  42-700,  Lubliiec ,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 165232,54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132951,22
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165232,54
Waluta: PLN
 
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Źródło informacji: Urząd Gminy Olsztyn. Data utworzenia: 2017-05-25.
Wprowadził do systemu: Agnieszka Celeban. Data wprowadzenia: 2017-05-25 13:47:09.
Zatwierdził do publikacji: Agnieszka Celeban. Data publikacji: 2017-05-25 13:47:09.
czytano: 192 razy, id: 4500
drukuj zapisz do PDF poleć artykuł


Rejestr zmian
2017-05-25
Nowa wiadomość
Agnieszka Celeban

Strona główna

 Filtrowanie bieżącej kategorii



Archiwum:

 Informacje

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

 Newsletter

OLSZTYN
Gmina Wiejska, Plac Marszałka Piłsudskiego 10 42-256

tel.: (34) 3285076, (34) 3285077
e-mail: sekretariat@olsztyn-jurajski.pl

Witamy w nowej wersji systemu BIP.
Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Olsztyn 2017