Skróty klawiszowe:
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
olsztyn.bip.jur.pl
Wyświetl stronę główną » Przetargi » OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Polska-Olsztyn: Usługi związane z odpadami
2019/S 203-494532
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adresy internetowe:
Główny adres: www.olsztyn-jurajski.pl
Sekcja II: Przedmiot
Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Olsztyn
Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Olsztyn”. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
2.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Olsztyn”.
2.2. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
I. Odbiór odpadów bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych odbywać się będzie z podziałem na odpady:
1) zmieszane odpady komunalne,
2) odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury,
3) odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali,
4) odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
5) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła,
6) odpady ulegające biodegradacji,
7) meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, odpady ceramiczne (umywalki, sedesy, wanny, brodziki),
8) popioły z palenisk domowych,
9) gruz budowlano-rozbiórkowy.
II. Odbiór odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK):
1) przeterminowane leki i chemikalia,
2) zużyte baterie i akumulatory,
3) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
4) odpady budowlane i rozbiórkowe, pochodzące z remontów i innych robót budowlanych wykonywanych we własnym zakresie, na wykonanie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę lub rozbiórkę, a także na wykonanie których nie jest wymagane zgłoszenie do administracji budowlano-architektonicznej (nie obejmują odpadów remontowo-budowlanych, zawierających odpady niebezpieczne – papa, smoła, eternity),
5) zużyte opony,
6) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych,
7) odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury,
8) odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali,
9) odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
10) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła,
11) odpady zielone z pielęgnacji ogrodów,
12) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
13) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych, w szczególności igły i strzykawki,
14) odpady tekstyliów i odzieży.
III. Pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych:
1. Pojemniki (kubły) na odpady zmieszane o pojemności 120l, 240l, 360l, 480l, 1100l, wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, muszą być oznaczone logo i nazwą Wykonawcy.
2. Pojemniki (kubły, worki itp.), przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów, takich jak: odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury oraz odpady biodegradowalne o pojemności 120l, 240l, 360l, 480l, 1100l, powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wybór rodzaju pojemnika o równoznacznej pojemności (kubeł, worek itp.) należy do wykonawcy.
Worki muszą być oznaczone trwałą informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, wraz z opisem co należy wrzucać do danego worka, logo i nazwą Wykonawcy. Worki powinny być wykonane z folii HGPE, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków o pojemności 120l.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania zamiennie pojemników lub worków – dla pojemności 240 l – 2 pojemniki lub worki po 120 l,
– dla pojemności 360 l – 1 pojemnik lub worek 120 l i 240 l, lub 3 pojemniki lub worki po 120 l.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania krotności pojemności w przypadku pojemnika 1100l (zawsze 1 pojemnik), natomiast w przypadku pojemnika 770 l – dopuszcza się możliwość zastosowania krotności pojemników lub worków na odpady segregowane, natomiast w przypadku odpadów biodegradowalnych należy zawsze zastosować pojemnik 770 l.
1. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, poprzez zwiększenie w okresie obowiązywania umowy szacunkowej ilości odpadów do odbioru, jednakże nie powodującego wzrostu wartości umowy więcej niż o 20 % w stosunku do wartości określonej w § 7 ust. 2.
2. W zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, które Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż w terminie 30 dni od zrealizowana odbioru odpadów o wartości stanowiącej 95 % wartości umowy określonej w § 7 ust. 2.
3. Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wartość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach.
4. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji bądź zaniechanie zamówienia opcjonalnego, jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie ilości wykonywanych usług zrealizowanych na podstawie niniejszej umowy, stanowiące sumę iloczynów obowiązującej stawki jednostkowej za odbiór i transport poszczególnych rodzajów odpadów oraz masy faktycznie przetransportowanych rodzajów odpadów, powiększone o należy podatek VAT.
W niniejszym postępowaniu zostanie zastosowana procedura, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp.
Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Wykonawca winien przedłożyć:
— aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Olsztyn zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 1454 z późn. zm.),
— aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11.9.2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 1466),
— aktualne zezwolenie na transport odpadów, wydane przez właściwy organ, zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 701 ze zm.).
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych)
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
— Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie usługę polegającą na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych o wartość 500 000,00 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Powyższy punkt należy opisać w przedłożonym wykazie wg załącznika nr 5 do SIWZ
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia publicznego następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi (wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami) tj.
Lp. Nazwa i opis wymaganego pojazdu Wymagana liczba (co najmniej)
1. Pojazd typu śmieciarka do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 120 l, 240 l, 360 l, 1100 l – 1 szt.
2. Pojazd typu śmieciarka do odbioru odpadów gromadzonych w sposób selektywny z pojemników lub worków – 1 szt.
3. Pojazd ciężarowy przystosowany do odbioru odpadów wielkogabarytowych – 1 szt.
4. pojazd dostosowany do przewozu kontenerów 7m3 – 1 szt.
5. Pojazd mniejszy gabarytowo do odbioru odpadów komunalnych z posesji o utrudnionym dojeździe dla śmieciarki – 1 szt.
Wyżej wymieniona liczba pojazdów (określona w tabeli) jest ilością minimalną, faktyczna liczbą pojazdów, jaką Wykonawca będzie musiał zastosować będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb tak, aby odpady komunalne z terenu Gminy Olsztyn były na bieżąco odbierane.
Powyższy punkt należy opisać w przedłożonym wykazie potencjału technicznego wg załącznika nr 4 do SIWZ
1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Zamówienie będzie polegać na powtórzeniu usług szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca będzie musiał wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu analogicznie, jak w zamówieniu podstawowym, z ewentualną modyfikacją wynikającą z zakresu zamówienia powtórzonego. Udzielenie zamówienia z wolnej ręki zostanie poprzedzone negocjacjami. Zamówienie z wolnej ręki zostanie udzielone na warunkach wynikających ze wzoru umowy – załącznik nr 7 SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
Urząd Gminy Olsztyn
pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 10,
42-256 Olsztyn, k. Częstochowy
POLSKA
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Początek 2022 r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
a) na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12–23 ustawy Pzp,
b) na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
c) na postawie art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp,
d) na postawie art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp,
e) na postawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp.
Zawartość oferty. Kompletna oferta musi zawierać:
9.1.1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
9.1.2. Wypełniony i podpisany aktualny na dzień składania ofert formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, który należy złożyć w odrębnym pliku w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym – załącznik nr 2 do SIWZ.
9.1.3. Dowód wniesienia wadium:
— w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty elektroniczny oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium,
— w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.
9.1.4. Jeżeli Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – złożone w oryginale w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez te podmioty.
9.1.5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje na pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini Portalu jako załącznik do ww. formularza lub pomocą poczty elektronicznej lub na wskazany w pkt 5.9 SIWZ adres oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ /W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich./ Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia /w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej/.
9.1.6. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy Wykonawca upoważnił osobę do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej notarialnie. Dokument pełnomocnictwa do podpisania oferty, powinien być złożony w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Równorzędna z taką formą pełnomocnictwa będzie kopia pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej poświadczona elektronicznie przez notariusza.
9.1.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej notarialnie. Dokument pełnomocnictwa do podpisania oferty, powinien być złożony w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Równorzędna z taką formą pełnomocnictwa będzie kopia pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej poświadczona elektronicznie przez notariusza.
9.1.8. Poprawki lub zmiany w ofercie musza być dokonywane w sposób czytelny, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
1355
Razy
czytano
5594
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Gminy Olsztyn.
Data utworzenia: 2019-10-21.
Wprowadził do systemu: Agnieszka Celeban. Data wprowadzenia: 2019-10-21 09:58:12.
Zatwierdził do publikacji: Agnieszka Celeban. Data publikacji: 2019-10-21 09:58:12.
Dokumenty
Rejestr zmian
2019-12-30 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Celeban |
2019-11-21 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Celeban |
2019-11-21 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Celeban |
2019-10-21 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Celeban |
2019-10-21 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Celeban |
2019-10-21 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Celeban |
2019-10-21 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Celeban |
2019-10-21 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Celeban |
2019-10-21 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Celeban |
2019-10-21 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Celeban |
2019-10-21 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Celeban |
2019-10-21 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Celeban |
2019-10-21 |
---|
Dodanie artykułu - Agnieszka Celeban |
Archiwum:
Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.