Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

ZAWIADOMIENIE

Wyświetl stronę główną » Zawiadomienia o posiedzeniach komisji oraz protokoły » Rada Miejska » Komisje Rady » ZAWIADOMIENIE

Podtytuł: Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 24 sierpnia 2021 r.

Olsztyn, 6 sierpnia 2021 r.                                                                  
USC.0012.21.2021                                                               

Zawiadamiam, iż w dniu 24 sierpnia 2021 roku o godz. 14.00 w Urzędzie Gminy Olsztyn ( 42-256 Olsztyn, Pl. Piłsudskiego 10 ) – sala sesyjna, odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Olsztyn.

Proponowane tematy posiedzenia:
1. Petycja z dnia 19.07.2021 r. w sprawie zamiany działek.
2. Skarga dot. działalności Wójta Gminy Olsztyn, w związku z likwidacją połączenia autobusowego nr 67 przez miejscowości położone na terenie gminy (data wpływu: 27.07.2021 r.).
3. Sprawy różne.


Przewodniczący
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

Grzegorz Kotwa

Informacje

Rejestr zmian

2021-08-09

Dodanie artykułu - Agnieszka Migalska

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Oficjalna strona www
Urząd Miasta i Gminy Olsztyn
ul. Plac Piłsudskiego 10
42-256 Olsztyn
tel. (34) 3285076
fax. (34) 3285057
 
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.