Skróty klawiszowe:
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
olsztyn.bip.jur.pl
Wyświetl stronę główną » Zawiadomienia o posiedzeniach komisji oraz protokoły » Rada Miejska » Komisje Rady » ZAWIADOMIENIE
Olsztyn, 6 sierpnia 2021 r.
USC.0012.21.2021
Zawiadamiam, iż w dniu 24 sierpnia 2021 roku o godz. 14.00 w Urzędzie Gminy Olsztyn ( 42-256 Olsztyn, Pl. Piłsudskiego 10 ) – sala sesyjna, odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Olsztyn.
Proponowane tematy posiedzenia:
1. Petycja z dnia 19.07.2021 r. w sprawie zamiany działek.
2. Skarga dot. działalności Wójta Gminy Olsztyn, w związku z likwidacją połączenia autobusowego nr 67 przez miejscowości położone na terenie gminy (data wpływu: 27.07.2021 r.).
3. Sprawy różne.
Przewodniczący
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Grzegorz Kotwa
546
Razy
czytano
6727
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Gminy Olsztyn.
Data utworzenia: 2021-08-09.
Wprowadził do systemu: Agnieszka Migalska. Data wprowadzenia: 2021-08-09 11:06:08.
Zatwierdził do publikacji: Agnieszka Migalska. Data publikacji: 2021-08-09 11:06:08.
Rejestr zmian
2021-08-09 |
---|
Dodanie artykułu - Agnieszka Migalska |
Archiwum:
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.