Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

ZAWIADOMIENIE

Wyświetl stronę główną » Zawiadomienia o posiedzeniach komisji oraz protokoły » Rada Miejska » Komisje Rady » ZAWIADOMIENIE

Podtytuł: Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Olsztyn w dniu 26 listopada 2021 r.

Olsztyn, 18 listopada 2021 r.                  

USC.0012.32.2021                                                                    
 
Zawiadamiam, iż w dniu 26 listopada 2021 roku o godz. 8.00 w sali sesyjnej Urzędu Gminy 42-256 Olsztyn, Plac Marszałka Piłsudskiego 10 odbędzie się Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Olsztyn (wspólnie z innymi Komisjami stałymi Rady Gminy Olsztyn).
Proponowane tematy posiedzenia:
1. Opiniowanie projektu budżetu Gminy Olsztyn na 2022 r.
2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obszaru zlokalizowanego w rejonie ulicy Południowej i Olsztyńskiej w miejscowości Turów w gminie Olsztyn

 


     Przewodniczący
    Komisji Skarg, Wniosków i Petycji


     Grzegorz Kotwa

Informacje

Rejestr zmian

2021-11-19

Edycja artykułu - Agnieszka Migalska

2021-11-18

Dodanie artykułu - Agnieszka Migalska

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Oficjalna strona www
Urząd Miasta i Gminy Olsztyn
ul. Plac Piłsudskiego 10
42-256 Olsztyn
tel. (34) 3285076
fax. (34) 3285057
 
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.