Skróty klawiszowe:
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
olsztyn.bip.jur.pl
Wyświetl stronę główną » Zawiadomienia o posiedzeniach komisji oraz protokoły » Rada Miejska » Komisje Rady » ZAWIADOMIENIE
Olsztyn, 18 listopada 2021 r.
USC.0012.32.2021
Zawiadamiam, iż w dniu 26 listopada 2021 roku o godz. 8.00 w sali sesyjnej Urzędu Gminy 42-256 Olsztyn, Plac Marszałka Piłsudskiego 10 odbędzie się Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Olsztyn (wspólnie z innymi Komisjami stałymi Rady Gminy Olsztyn).
Proponowane tematy posiedzenia:
1. Opiniowanie projektu budżetu Gminy Olsztyn na 2022 r.
2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obszaru zlokalizowanego w rejonie ulicy Południowej i Olsztyńskiej w miejscowości Turów w gminie Olsztyn
Przewodniczący
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Grzegorz Kotwa
329
Razy
czytano
6849
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Gminy Olsztyn.
Data utworzenia: 2021-11-18.
Wprowadził do systemu: Agnieszka Migalska. Data wprowadzenia: 2021-11-18 14:00:44.
Zatwierdził do publikacji: Agnieszka Migalska. Data publikacji: 2021-11-18 14:00:44.
Rejestr zmian
2021-11-19 |
---|
Edycja artykułu - Agnieszka Migalska |
2021-11-18 |
---|
Dodanie artykułu - Agnieszka Migalska |
Archiwum:
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.