Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Petycja - w sprawie ulg ustawowych w transporcie zbiorowym oraz transportu zbiorowego

Wyświetl stronę główną » Petycje - 2021 r. » Petycje » Petycja - w sprawie ulg ustawowych w transporcie zbiorowym oraz transportu zbiorowego

Podtytuł: z dnia 16 lipca 2021 r.

Treść petycji:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
Część I
{wstęp, problem / przedmiot, spodziewanie od czytelnika}
Dzień dobry, będąca stroną inicjującą postępowanie w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) zwana dalej jako wnoszącą petycję, przekładam petycję w której postuluje i domagam się wprowadzenia zgodnie z ustawą o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art.54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483)
☆ w sprawie: ulg ustawowych w transporcie zbiorowym oraz transportu zbiorowego

●●
Część II
{Petycja rozwinięcie: stan faktyczny, stan prawny, argumenty popierające, rozwijające hipotezę wstępu}

[Art. 1]
W planie transportu zbiorowego oraz w wniosku o dopłatę o rozwój przewozów autobusowych umieszcza się informację:
1. liczbę podmiotów gospodarki narodowej REGON :
1) z 9 cyfrowym numerem
a) P - liczby osób prawnych
b) F - liczby osób fizycznych
2) z 14 cyfrowym numerem
a) LP - liczby lokalnych osób prawnych
b) LF - liczby lokalnych osób fizycznych
3) z podziałem na jednostkę samorządu terytorialnego w okresie 3 lat i roku bieżącym
4) z podziałem na ulicę i w promieniu 500 metrów od ulicy, gdzie ma przejeżdżać planowana linia
5) z podziałem na klasę wielkości przedsiębiorstwa 0-9, 10-49, 50-299, 300-999, >1000 i z podziałem na ulicę i w promieniu 500 metrów od ulicy oraz na jednostkę samorządu terytorialnego gdzie ma przejeżdżać planowana linia
2. Liczbę podmiotów gospodarczych według bazy NIP
3. Liczbę podmiotów w Krajowym Rejestrze Sądowym
4. Liczbę podmiotów w CEIDG
5. Liczbę podmiotów oraz liczbę absolwentów, liczbę uczniów z danej miejscowości/ulicy, liczbę uczniów przyjętych na własny rok według informacji Dyrektorów Szkół oraz bazy Systemu Informacji Oświatowej
6. Liczbę jednoosobowych podmiotów działalności gospodarczej
7. Liczbę podmiotów według - Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)

[Art. 2]
Umieszcza się również w planie transportu zbiorowego oraz w wniosku o dopłatę o rozwój przewozów autobusowych umieszcza się informację po uzyskaniu informacji publicznej od podmiotów zobowiązanych, na podstawie rozmów z przedsiębiorcami :
1. Liczbę osób z danej miejscowości według deklaracji wyboru lekarza POZ;
2. Liczbę osób rzeczywiście pracujących i zatrudnionych na danej planowanej linii;
3. Liczbę godzin pracy i otwarcia podmiotów przy planowaniu danej linii;
4. Liczbę podmiotów gospodarczych i spis wraz z liczbą pracujących:
1) pracujących w ruchu ciągłym;
2) pracujących w nocy (dni powszednie);
3) pracujących w nocy;
4) pracujących w soboty;
5) pracujących w niedzielę i święta
5. Liczbę zarejestrowanych pojazdów z podziałem na typ pojazdu : samochód, motocykl itd przy planowanej linii

[Art. 3]
Wojewoda może wydać decyzję o rekompensacie za wprowadzeniu przez organizatora własnej ulgi samorządowej, handlowej dla osób objętych ustawą;
Np dzieci ustawa 49%, samorządowa 50% w związku z tym rekompensata wynosić będzie 49-50% ceny biletu normalnego.  

[Art. 4]
Wojewoda może wydać decyzję o rekompensacie za wprowadzeniu przez organizatora własnej ulgi samorządowej, handlowej dla wszystkich osób którym przysługuje dana ulga według polityki transportowej zarówno osób ustawowo upoważnionych jak i innych.
Np. Dzieci 50%, Obywatele honorowi 100%, Bezrobotni 100%, Osoby korzystające z pomocy społecznej 100%, Funkcjonariusze w trakcie służby 100%, dzieci których odległość przekracza >3/4 km do placówek oświatowych 100% - rekompensata wynosi daną stawkę procentową za ilość sprzedanych, skasowanych biletów.
Np.
Biletów normalnych ogółem : 2000
Biletów ulgowych 50% ogółem : 500
Biletów ulgowych 100% ogółem : 100
2.000 x 2 zł normalny = 4.000 zł
 500 x 1 zł = 500 zł    500 zł
 100 x 0 zł = 0 zł      200 zł
2.600 x 2 zł = 5.200 zł
5.200 - 4.000 zł = 1.200 zł
Ulgi : 500 zł + 200 zł = 700 zł  
W związku z tym rekompensata może wynosić od 700 zł do 1.200 zł.


●●●
Część III
{Zakończenie - podsumowanie argumentów i zostawienie czytelnika z myślą oraz sugestią celem wykorzystania materiału w aktualnych pracach lub pracach w przyszłości}
Stan prawny:
Zgodnie z art. 2 ustawy o petycjach, petycja może być składana między innymi przez osobę fizyczną, w interesie publicznym w celu zmiany przepisów prawa.
Na podstawie w/w uważam że petycja jest w pełni uzasadniona.

● Adnotacje:
1.Zgodnie z art. 4 ust. 1 i ust. 5, art. 13 ust. 1 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - proszę tylko i wyłącznie o odpowiedź elektroniczna na mail nadawczy o którym mowa w art. 63 § 3b kodeksu postępowania administracyjnego z uwagi na sposób wnoszenia pisma do organu rozpatrującego, a ponadto z uwagi na stan epidemii. Pisma wysyłane drogą listowną lub w inny sposób będą usuwane bez czytania.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa, RODO, a ponadto zgodnie z art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym dostępie do informacji sektora publicznego - "NIE WYRAŻAM ZGODY" na publikację danych osobowych na odwzorowanej treści petycji lub jego odwzorowania cyfrowego ( zdjęcie, skan ) oraz opublikowanego rozpatrzenia na serwisie internetowym organu lub  stronie internetowej BIP w postaci m.in : imienia i nazwiska jako identyfikatora tożsamości, e-maila, adresu o którym mowa w prawie pocztowym, miejscowości w nagłówku, sygnatury, podpisu oraz udostępnienie danych osobie trzeciej z wyjątkiem tylko i wyłącznie osobie zatrudnionej - referentowi prowadzącemu sprawę oraz wydziałowi referenta do wykorzystania treści petycji w teraźniejszości lub przyszłości.
3. Zgodnie z art. 6 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - wnoszę o przekazanie petycji zgodnie z właściwością.
4. Za ewentualne błędy oraz niewiedzę przepraszam oraz ilość składanych pism. Niniejsze pismo nie jest z złośliwości, swawoli a intencją jest dobro publiczne.
5. Na podstawie art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego "NIE REZYGNUJE Z PRZYSŁUGUJĄCEGO MI PRAWA W ZWIĄZKU Z TYM PRZEPISEM RÓWNIEŻ NIE WYRAŻAM ZGODY NA PUBLIKACJĘ I UDOSTĘPNIANIE DANYCH". 

Korekta petycji z dnia 16 lipca 2021 r.:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
Część I
{wstęp, problem / przedmiot, spodziewanie od czytelnika}
Dzień dobry, będąca stroną inicjującą postępowanie w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) zwana dalej jako wnoszącą petycję, przekładam petycję w której postuluje i domagam się wprowadzenia zgodnie z ustawą o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art.54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483)
☆ w sprawie: ulg ustawowych w transporcie zbiorowym oraz transportu zbiorowego

●●
Część II
{Petycja rozwinięcie: stan faktyczny, stan prawny, argumenty popierające, rozwijające hipotezę wstępu}

[Art. 1]
W planie transportu zbiorowego oraz w wniosku o dopłatę o rozwój przewozów autobusowych umieszcza się informację:
1. liczbę podmiotów gospodarki narodowej REGON :
1) z 9 cyfrowym numerem
a) P - liczby osób prawnych
b) F - liczby osób fizycznych
2) z 14 cyfrowym numerem
a) LP - liczby lokalnych osób prawnych
b) LF - liczby lokalnych osób fizycznych
3) z podziałem na jednostkę samorządu terytorialnego w okresie 3 lat i roku bieżącym
4) z podziałem na ulicę i w promieniu 500 metrów od ulicy, gdzie ma przejeżdżać planowana linia
5) z podziałem na klasę wielkości przedsiębiorstwa 0-9, 10-49, 50-299, 300-999, >1000 i z podziałem na ulicę i w promieniu 500 metrów od ulicy oraz na jednostkę samorządu terytorialnego gdzie ma przejeżdżać planowana linia
2. Liczbę podmiotów gospodarczych według bazy NIP
3. Liczbę podmiotów w Krajowym Rejestrze Sądowym
4. Liczbę podmiotów w CEIDG
5. Liczbę podmiotów oraz liczbę absolwentów, liczbę uczniów z danej miejscowości/ulicy, liczbę uczniów przyjętych na własny rok według informacji Dyrektorów Szkół oraz bazy Systemu Informacji Oświatowej
6. Liczbę jednoosobowych podmiotów działalności gospodarczej
7. Liczbę podmiotów według - Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)

[Art. 2]
Umieszcza się również w planie transportu zbiorowego oraz w wniosku o dopłatę o rozwój przewozów autobusowych umieszcza się informację po uzyskaniu informacji publicznej od podmiotów zobowiązanych, na podstawie rozmów z przedsiębiorcami :
1. Liczbę osób z danej miejscowości według deklaracji wyboru lekarza POZ;
2. Liczbę osób rzeczywiście pracujących i zatrudnionych na danej planowanej linii;
3. Liczbę godzin pracy i otwarcia podmiotów przy planowaniu danej linii;
4. Liczbę podmiotów gospodarczych i spis wraz z liczbą pracujących:
1) pracujących w ruchu ciągłym;
2) pracujących w nocy (dni powszednie);
3) pracujących w nocy;
4) pracujących w soboty;
5) pracujących w niedzielę i święta
5. Liczbę zarejestrowanych pojazdów z podziałem na typ pojazdu : samochód, motocykl itd przy planowanej linii

[Art. 3]
Wojewoda może wydać decyzję o rekompensacie za wprowadzeniu przez organizatora własnej ulgi samorządowej, handlowej dla osób objętych ustawą;
Np dzieci ustawa 49%, samorządowa 50% w związku z tym rekompensata wynosić będzie 49-50% ceny biletu normalnego.
Przykład
1000 normalnych
500 ulgowych 49%
2 zł - normalny
0,98 - ulga 49% z 2 zł    od Skarbu Państwa  
1,02 - ulgowy 51% z 2 zł  100-49%=51% do zapłaty

1.000 x 2 = 2.000 zł
 500 x 0,98 = 490 zł
 500 x 1,02 = 510 zł
1.500 x 2 = 3.000 zł
3.000 - 2.000 zł = 1.000 zł
2.000 - 510 = 1.490 zł
2.000 - 490 = 1.510 zł
W związku z tym rekompensata wynosi od 490 zł do 1.510 zł w postaci kwot : 490 zł, 1.000 zł, 1.490 zł lub 1.510 zł.  

[Art. 4]
Wojewoda może wydać decyzję o rekompensacie za wprowadzeniu przez organizatora własnej ulgi samorządowej, handlowej dla wszystkich osób którym przysługuje dana ulga według polityki transportowej zarówno osób ustawowo upoważnionych jak i innych.
Np. Dzieci 50%, Obywatele honorowi 100%, Bezrobotni 100%, Osoby korzystające z pomocy społecznej 100%, Funkcjonariusze w trakcie służby 100%, dzieci których odległość przekracza >3/4 km do placówek oświatowych 100% - rekompensata wynosi daną stawkę procentową za ilość sprzedanych, skasowanych biletów.
Np.
Biletów normalnych ogółem : 2000
Biletów ulgowych 50% ogółem : 500
Biletów ulgowych 100% ogółem : 100
2.000 x 2 zł normalny = 4.000 zł
 500 x 1 zł = 500 zł    500 zł
 100 x 0 zł = 0 zł      200 zł
2.600 x 2 zł = 5.200 zł
5.200 - 4.000 zł = 1.200 zł
Ulgi : 500 zł + 200 zł = 700 zł
2.000 x 2 = 4.000 zł - 500 zł = 3.500 zł   
W związku z tym rekompensata może wynosić od 700 zł do 3.500 zł.


●●●
Część III
{Zakończenie - podsumowanie argumentów i zostawienie czytelnika z myślą oraz sugestią celem wykorzystania materiału w aktualnych pracach lub pracach w przyszłości}
Stan prawny:
Zgodnie z art. 2 ustawy o petycjach, petycja może być składana między innymi przez osobę fizyczną, w interesie publicznym w celu zmiany przepisów prawa.
Na podstawie w/w uważam że petycja jest w pełni uzasadniona.

● Adnotacje:
1.Zgodnie z art. 4 ust. 1 i ust. 5, art. 13 ust. 1 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - proszę tylko i wyłącznie o odpowiedź elektroniczna na mail nadawczy o którym mowa w art. 63 § 3b kodeksu postępowania administracyjnego z uwagi na sposób wnoszenia pisma do organu rozpatrującego, a ponadto z uwagi na stan epidemii. Pisma wysyłane drogą listowną lub w inny sposób będą usuwane bez czytania.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa, RODO, a ponadto zgodnie z art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym dostępie do informacji sektora publicznego - "NIE WYRAŻAM ZGODY" na publikację danych osobowych na odwzorowanej treści petycji lub jego odwzorowania cyfrowego ( zdjęcie, skan ) oraz opublikowanego rozpatrzenia na serwisie internetowym organu lub  stronie internetowej BIP w postaci m.in : imienia i nazwiska jako identyfikatora tożsamości, e-maila, adresu o którym mowa w prawie pocztowym, miejscowości w nagłówku, sygnatury, podpisu oraz udostępnienie danych osobie trzeciej z wyjątkiem tylko i wyłącznie osobie zatrudnionej - referentowi prowadzącemu sprawę oraz wydziałowi referenta do wykorzystania treści petycji w teraźniejszości lub przyszłości.
3. Zgodnie z art. 6 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - wnoszę o przekazanie petycji zgodnie z właściwością.
4. Za ewentualne błędy oraz niewiedzę przepraszam oraz ilość składanych pism. Niniejsze pismo nie jest z złośliwości, swawoli a intencją jest dobro publiczne.
5. Na podstawie art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego "NIE REZYGNUJE Z PRZYSŁUGUJĄCEGO MI PRAWA W ZWIĄZKU Z TYM PRZEPISEM RÓWNIEŻ NIE WYRAŻAM ZGODY NA PUBLIKACJĘ I UDOSTĘPNIANIE DANYCH".  

Korekta petycji z dnia 17 lipca 2021 r.:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
Część I
{wstęp, problem / przedmiot, spodziewanie od czytelnika}
Dzień dobry, będąca stroną inicjującą postępowanie w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) zwana dalej jako wnoszącą petycję, przekładam petycję w której postuluje i domagam się wprowadzenia zgodnie z ustawą o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art.54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483)
☆ w sprawie: ulg ustawowych w transporcie zbiorowym oraz transportu zbiorowego

●●
Część II
{Petycja rozwinięcie: stan faktyczny, stan prawny, argumenty popierające, rozwijające hipotezę wstępu}

[Art. 1]
W planie transportu zbiorowego oraz w wniosku o dopłatę o rozwój przewozów autobusowych umieszcza się informację:
1. liczbę podmiotów gospodarki narodowej REGON :
1) z 9 cyfrowym numerem
a) P - liczby osób prawnych
b) F - liczby osób fizycznych
2) z 14 cyfrowym numerem
a) LP - liczby lokalnych osób prawnych
b) LF - liczby lokalnych osób fizycznych
3) z podziałem na jednostkę samorządu terytorialnego w okresie 3 lat i roku bieżącym
4) z podziałem na ulicę i w promieniu 500 metrów od ulicy, gdzie ma przejeżdżać planowana linia
5) z podziałem na klasę wielkości przedsiębiorstwa 0-9, 10-49, 50-299, 300-999, >1000 i z podziałem na ulicę i w promieniu 500 metrów od ulicy oraz na jednostkę samorządu terytorialnego gdzie ma przejeżdżać planowana linia
2. Liczbę podmiotów gospodarczych według bazy NIP
3. Liczbę podmiotów w Krajowym Rejestrze Sądowym
4. Liczbę podmiotów w CEIDG
5. Liczbę podmiotów oraz liczbę absolwentów, liczbę uczniów z danej miejscowości/ulicy, liczbę uczniów przyjętych na własny rok według informacji Dyrektorów Szkół oraz bazy Systemu Informacji Oświatowej
6. Liczbę jednoosobowych podmiotów działalności gospodarczej
7. Liczbę podmiotów według - Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)

[Art. 2]
Umieszcza się również w planie transportu zbiorowego oraz w wniosku o dopłatę o rozwój przewozów autobusowych umieszcza się informację po uzyskaniu informacji publicznej od podmiotów zobowiązanych, na podstawie rozmów z przedsiębiorcami :
1. Liczbę osób z danej miejscowości według deklaracji wyboru lekarza POZ;
2. Liczbę osób rzeczywiście pracujących i zatrudnionych na danej planowanej linii;
3. Liczbę godzin pracy i otwarcia podmiotów przy planowaniu danej linii;
4. Liczbę podmiotów gospodarczych i spis wraz z liczbą pracujących:
1) pracujących w ruchu ciągłym;
2) pracujących w nocy (dni powszednie);
3) pracujących w nocy;
4) pracujących w soboty;
5) pracujących w niedzielę i święta
5. Liczbę zarejestrowanych pojazdów z podziałem na typ pojazdu : samochód, motocykl itd przy planowanej linii

[Art. 3]
Wojewoda może wydać decyzję o rekompensacie za wprowadzeniu przez organizatora własnej ulgi samorządowej, handlowej dla osób objętych ustawą;
Np dzieci ustawa 49%, samorządowa 50% w związku z tym rekompensata wynosić będzie 49-50% ceny biletu normalnego.
Przykład
1000 normalnych
500 ulgowych 49%
2 zł - normalny
0,98 - ulga 49% z 2 zł    od Skarbu Państwa  
1,02 - ulgowy 51% z 2 zł  100-49%=51% do zapłaty

1.000 x 2 = 2.000 zł
 500 x 0,98 = 490 zł
 500 x 1,02 = 510 zł
1.500 x 2 = 3.000 zł
3.000 - 2.000 zł = 1.000 zł
2.000 - 510 = 1.490 zł
2.000 - 490 = 1.510 zł
W związku z tym rekompensata wynosi od 490 zł do 1.510 zł w postaci kwot : 490 zł, 1.000 zł, 1.490 zł lub 1.510 zł.  

[Art. 4]
Wojewoda może wydać decyzję o rekompensacie za wprowadzeniu przez organizatora własnej ulgi samorządowej, handlowej dla wszystkich osób którym przysługuje dana ulga według polityki transportowej zarówno osób ustawowo upoważnionych jak i innych.
Np. Dzieci 50%, Obywatele honorowi 100%, Bezrobotni 100%, Osoby korzystające z pomocy społecznej 100%, Funkcjonariusze w trakcie służby 100%, dzieci których odległość przekracza >3/4 km do placówek oświatowych 100% - rekompensata wynosi daną stawkę procentową za ilość sprzedanych, skasowanych biletów.
Np.
Biletów normalnych ogółem : 2000
Biletów ulgowych 50% ogółem : 500
Biletów ulgowych 100% ogółem : 100
2.000 x 2 zł normalny = 4.000 zł
 500 x 1 zł = 500 zł    500 zł
 100 x 0 zł = 0 zł      200 zł
2.600 x 2 zł = 5.200 zł
5.200 - 4.000 zł = 1.200 zł
Ulgi : 500 zł + 200 zł = 700 zł
2.000 x 2 = 4.000 zł - 500 zł = 3.500 zł   
W związku z tym rekompensata może wynosić od 700 zł do 3.500 zł.


●●●
Część III
{Zakończenie - podsumowanie argumentów i zostawienie czytelnika z myślą oraz sugestią celem wykorzystania materiału w aktualnych pracach lub pracach w przyszłości}
Stan prawny:
Zgodnie z art. 2 ustawy o petycjach, petycja może być składana między innymi przez osobę fizyczną, w interesie publicznym w celu zmiany przepisów prawa.
Na podstawie w/w uważam że petycja jest w pełni uzasadniona.

● Adnotacje:
1.Zgodnie z art. 4 ust. 1 i ust. 5, art. 13 ust. 1 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - proszę tylko i wyłącznie o odpowiedź elektroniczna na mail nadawczy o którym mowa w art. 63 § 3b kodeksu postępowania administracyjnego z uwagi na sposób wnoszenia pisma do organu rozpatrującego, a ponadto z uwagi na stan epidemii. Pisma wysyłane drogą listowną lub w inny sposób będą usuwane bez czytania.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa, RODO, a ponadto zgodnie z art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym dostępie do informacji sektora publicznego - "NIE WYRAŻAM ZGODY" na publikację danych osobowych na odwzorowanej treści petycji lub jego odwzorowania cyfrowego ( zdjęcie, skan ) oraz opublikowanego rozpatrzenia na serwisie internetowym organu lub  stronie internetowej BIP w postaci m.in : imienia i nazwiska jako identyfikatora tożsamości, e-maila, adresu o którym mowa w prawie pocztowym, miejscowości w nagłówku, sygnatury, podpisu oraz udostępnienie danych osobie trzeciej z wyjątkiem tylko i wyłącznie osobie zatrudnionej - referentowi prowadzącemu sprawę oraz wydziałowi referenta do wykorzystania treści petycji w teraźniejszości lub przyszłości.
3. Zgodnie z art. 6 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - wnoszę o przekazanie petycji zgodnie z właściwością.
4. Za ewentualne błędy oraz niewiedzę przepraszam oraz ilość składanych pism. Niniejsze pismo nie jest z złośliwości, swawoli a intencją jest dobro publiczne.
5. Na podstawie art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego "NIE REZYGNUJE Z PRZYSŁUGUJĄCEGO MI PRAWA W ZWIĄZKU Z TYM PRZEPISEM RÓWNIEŻ NIE WYRAŻAM ZGODY NA PUBLIKACJĘ I UDOSTĘPNIANIE DANYCH".  

Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.

Treść odpowiedzi na petycję w załączeniu poniżej.

 

 

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2022-01-11

Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Migalska

2022-01-11

Dodanie artykułu - Agnieszka Migalska

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www
Urząd Miasta i Gminy Olsztyn
ul. Plac Piłsudskiego 10
42-256 Olsztyn
tel. (34) 3285076
fax. (34) 3285057
 
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.