Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Petycja - w sprawie rozwoju transportu zbiorowego

Wyświetl stronę główną » Petycje - 2021 r. » Petycje » Petycja - w sprawie rozwoju transportu zbiorowego

Podtytuł: z dnia 21 lipca 2021 r.

Treść petycji:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
O zamkniętym / ograniczonym katalogu odbiorców
Część I
{wstęp, problem / przedmiot, spodziewanie od czytelnika}
Dzień dobry, będąca stroną inicjującą postępowanie w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) zwana dalej jako wnoszącą petycję, przekładam petycję w której postuluje i domagam się wprowadzenia zgodnie z ustawą o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art.54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483)
☆ w sprawie: rozwoju transportu zbiorowego

●●
Część II
{Petycja rozwinięcie: stan faktyczny, stan prawny, argumenty popierające, rozwijające hipotezę wstępu}

[Art. 1]
Organizator może wydać : ogłoszenia, obwieszczenia, apel, deklarację lub stanowisko lub zarządzenie lub zaproszenie do konsultacji lub rozmów do podmiotów gospodarczych z danego obszaru administratora w zakresie udzielenia informacji oraz udziału w konsultacji w sprawie organizacji transportu zbiorowego dowozu pracowników w postaci :
a) godzin otwarcia / pracy podmiotu gospodarczego
b) liczby zatrudnionych
c) liczby pracowników na danej zmianie / godzin zmiany
d) liczby pracowników pracujących w weekendy
e) liczby pracowników pracujących w porze nocnej
f) liczby zatrudnionych w postaci : miejscowość i ulica zamieszkania / miejscowość i ulica pracy
g) liczby zatrudnionych i typ środka dojazdu do pracy

[Art. 2]
Organizator transportu występuje w formie ogłoszenia, obwieszczenia, apel, deklarację lub stanowisko lub zarządzenie lub zaproszenie do konsultacji lub rozmów do :
1) podmiotów służby zdrowia
2) szkół
3) parafii
W celu udzielenia informacji : godzin otwarcia, liczby osób z danej miejscowości


Podstawa prawna:
1) art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego
2) apele, stanowiska, deklaracje, obwieszczenia, zawiadomienia, zaproszenia do współpracy organu stanowiącego / uchwałodawczego samorządu wg statutu
3) apele, stanowiska, deklaracje, obwieszczenia, zawiadomienia, zaproszenia do współpracy organu wykonawczego samorządu wg statutu
4) zadania własnego : współpraca, rozwój, transport zbiorowy zgodnie z ustawą  
5) konsultacji społecznej (sondażu, badania ankietowego) lub innego

 

W przypadku wykonywania pracy w weekendy, święta, nocy taka informacja od przedsiębiorców jest konieczna celem dostosowania rozkładów jazdy czy uruchomienia linii weekendowych, świątecznych i nocnych by zagwarantować pracownikom dojazd ale także poza dany teren.

●●●
Część III
{Zakończenie - podsumowanie argumentów i zostawienie czytelnika z myślą oraz sugestią celem wykorzystania materiału w aktualnych pracach lub pracach w przyszłości}
Stan prawny:
Zgodnie z art. 2 ustawy o petycjach, petycja może być składana między innymi przez osobę fizyczną, w interesie publicznym w celu zmiany przepisów prawa.
Na podstawie w/w uważam że petycja jest w pełni uzasadniona.

● Adnotacje:
1.Zgodnie z art. 4 ust. 1 i ust. 5, art. 13 ust. 1 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - proszę tylko i wyłącznie o odpowiedź elektroniczna na mail nadawczy o którym mowa w art. 63 § 3b kodeksu postępowania administracyjnego z uwagi na sposób wnoszenia pisma do organu rozpatrującego, a ponadto z uwagi na stan epidemii. Pisma wysyłane drogą listowną lub w inny sposób będą usuwane bez czytania.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa, RODO, a ponadto zgodnie z art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym dostępie do informacji sektora publicznego - "NIE WYRAŻAM ZGODY" na publikację danych osobowych na odwzorowanej treści petycji lub jego odwzorowania cyfrowego ( zdjęcie, skan ) oraz opublikowanego rozpatrzenia na serwisie internetowym organu lub  stronie internetowej BIP w postaci m.in : imienia i nazwiska jako identyfikatora tożsamości, e-maila, adresu o którym mowa w prawie pocztowym, miejscowości w nagłówku, sygnatury, podpisu oraz udostępnienie danych osobie trzeciej z wyjątkiem tylko i wyłącznie osobie zatrudnionej - referentowi prowadzącemu sprawę oraz wydziałowi referenta do wykorzystania treści petycji w teraźniejszości lub przyszłości.
3. Zgodnie z art. 6 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - wnoszę o przekazanie petycji zgodnie z właściwością.
4. Za ewentualne błędy oraz niewiedzę przepraszam oraz ilość składanych pism. Niniejsze pismo nie jest z złośliwości, swawoli a intencją jest dobro publiczne.
5. Na podstawie art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego "NIE REZYGNUJE Z PRZYSŁUGUJĄCEGO MI PRAWA W ZWIĄZKU Z TYM PRZEPISEM RÓWNIEŻ NIE WYRAŻAM ZGODY NA PUBLIKACJĘ I UDOSTĘPNIANIE DANYCH ORAZ PO ROZPATRZENIU SPRAWY PRZED PRZEKAZANIEM PISM DO ARCHIWUM WNOSZĘ O ANONIMIZACJĘ PISMA, ODPOWIEDZI - W POSTACI DANYCH OSOBOWYCH I SYGNATUR".  

Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.

Treść odpowiedzi na petycję w załączeniu poniżej.

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2022-01-11

Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Migalska

2022-01-11

Dodanie artykułu - Agnieszka Migalska

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www
Urząd Miasta i Gminy Olsztyn
ul. Plac Piłsudskiego 10
42-256 Olsztyn
tel. (34) 3285076
fax. (34) 3285057
 
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.