Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Petycja - w sprawie inicjatywy ustawodawczej/uchwałodawczej dotyczącej zagospodarowania miejscowego oraz mieszkań socjalnych i tymczasowych

Wyświetl stronę główną » Petycje - 2021 r. » Petycje » Petycja - w sprawie inicjatywy ustawodawczej/uchwałodawczej dotyczącej zagospodarowania miejscowego oraz mieszkań socjalnych i tymczasowych

Podtytuł: z dnia 22 lipca 2021 r.

Treść petycji:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
Część I
{wstęp, problem / przedmiot, spodziewanie od czytelnika}
Dzień dobry, będąca stroną inicjującą postępowanie w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) zwana dalej jako wnoszącą petycję, przekładam petycję w której postuluje i domagam się wprowadzenia zgodnie z ustawą o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art.54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483)
☆ w sprawie: inicjatywy ustawodawczej / uchwałodawczej dotyczącej zagospodarowania miejscowego oraz mieszkań socjalnych i tymczasowych

●●
Część II
{Petycja rozwinięcie: stan faktyczny, stan prawny, argumenty popierające, rozwijające hipotezę wstępu}

Art. 1
Wybudowanie chociaż jednego budynku w siedzibie miejscowości gminnej jako programu "pomoc+" gdzie dane mieszkania pod względem wielkości będą na danej kondygnacji lub skrzydle budynku :

Parter : mieszkania M1
I piętro : mieszkania M2
II piętro : mieszkania M3
III piętro : mieszkania M4

Obecny układ mieszkań np. to :
M3|M2|M3 Parter
M3|M2|M3 Piętro

Wybudowanie bloku sprawia, że zajmuje mniej miejsca niż popularne domy jednorodzinne.


Art. 2
Określenie w Uchwałach w zakresie sposobu odraczania, umarzania i rozkładania na raty standardów mieszkania oraz wyposażenia mieszkania:
1. Standard mieszkania:
1) podstawowy: woda, prąd, kanalizacja, antena zbiorcza, wentylacja, telefon  
2) rozszerzony / podwyższony : woda, prąd, kanalizacja, antena zbiorcza, wentylacja, klimatyzacja, telefon, internet, gazociąg, automatyczny system ogrzewania, CO, system odkurzania, system oddymiania, domofon, monitoring, ogród, awaryjne zasilanie, alarm - apartament
3) niski: brak wody lub wody i prądu
4) średni: wyposażenie w centralne ogrzewanie ale niekorzystnej lokalizacji budynku lub bez C.0
5) wysoki: wyposażenie w centralne ogrzewanie i korzystnej lokalizacji budynku  
2. Standard wyposażenia mieszkania:
1) podstawowy : meble, łóżko, stół, telewizor, telefon, komputer stacjonarny, zlewozmywak, wanna, pralka, kosz do prania, piec, kuchenka, lodówka, miska klozetowa
2) rozszerzony : meble, łóżko, stół, telefon, komputer stacjonarny, zlewozmywak, wanna, pralka, kosz do prania, piec, kuchenka, lodówka, telewizor plazmowy, laptop, tablet, kuchenka mikrofalowa, zmywarka, bidet, suszarka, pralko-suszarka, kserokopiarka, fax, sufit podwieszany
3) luksusowy : >1 telewizora, >1 komputera, >1 lodówki, >1 samochód, sprzęt zakupu warty powyżej 3-5.000 złotych, drogie materiały budowlane, mieszkanie większe powierzchnią na osobę według dodatku mieszkaniowego, wartość mieszkania z umeblowaniem i uzbrojeniem (mediami) o wartości > 200.000 złotych, wartość budowy mieszkania średniego standardu bez umeblowania większa o wartości 5-6.000 złotych za metr kwadratowy, pozłacane, srebro umeblowania, udiamentowanie mieszkania lub innymi kamieniami szlachetnymi (brylanty, kryształy itd)
3. Standard II stopnia mieszkania:
1) podstawowy : aneks kuchenny lub kuchnia, pokój, pokój dziecięcy, łazienka, piwnica, balkon
2) rozszerzony : kuchnia, pokój gościnny (dzienny), taras, garaż, piwnica, łazienka, pokoje puste
3) luksus : >1 kuchnie, >1 toalety(wc), >1 łazienki, garderoby, pokoje gościnne niezamieszkałe, garaże, piwnice, suszarnie, pralnie, basen, siłownie, pokoje z aneksem i toaletą, pokoje niezamieszkałe, holl, służba domowa, schowki, spiżarnie
4. Powierzchnia lokalu : <40 m2, 40-60 m2, 60-80 m2, >80 m2
5. Rok budowy budynku: do 1918r, 1919-1945, 1946-1970, 1971-2002, po 2002r, po 2020r.
6. Budynek / lokal wymaga napraw lub wymagał naprawy lub więcej liczby napraw w ciągu 5 lat
 

●●●
Część III
{Zakończenie - podsumowanie argumentów i zostawienie czytelnika z myślą oraz sugestią celem wykorzystania materiału w aktualnych pracach lub pracach w przyszłości}
Stan prawny:
Zgodnie z art. 2 ustawy o petycjach, petycja może być składana między innymi przez osobę fizyczną, w interesie publicznym w celu zmiany przepisów prawa.
Na podstawie w/w uważam że petycja jest w pełni uzasadniona.

● Adnotacje:
1.Zgodnie z art. 4 ust. 1 i ust. 5, art. 13 ust. 1 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - proszę tylko i wyłącznie o odpowiedź elektroniczna na mail nadawczy o którym mowa w art. 63 § 3b kodeksu postępowania administracyjnego z uwagi na sposób wnoszenia pisma do organu rozpatrującego, a ponadto z uwagi na stan epidemii. Pisma wysyłane drogą listowną lub w inny sposób będą usuwane bez czytania.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa, RODO, a ponadto zgodnie z art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym dostępie do informacji sektora publicznego - "NIE WYRAŻAM ZGODY" na publikację danych osobowych na odwzorowanej treści petycji lub jego odwzorowania cyfrowego ( zdjęcie, skan ) oraz opublikowanego rozpatrzenia na serwisie internetowym organu lub  stronie internetowej BIP w postaci m.in : imienia i nazwiska jako identyfikatora tożsamości, e-maila, adresu o którym mowa w prawie pocztowym, miejscowości w nagłówku, sygnatury, podpisu oraz udostępnienie danych osobie trzeciej z wyjątkiem tylko i wyłącznie osobie zatrudnionej - referentowi prowadzącemu sprawę oraz wydziałowi referenta do wykorzystania treści petycji w teraźniejszości lub przyszłości.
3. Zgodnie z art. 6 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - wnoszę o przekazanie petycji zgodnie z właściwością.
4. Za ewentualne błędy oraz niewiedzę przepraszam oraz ilość składanych pism. Niniejsze pismo nie jest z złośliwości, swawoli a intencją jest dobro publiczne.
5. Na podstawie art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego "NIE REZYGNUJE Z PRZYSŁUGUJĄCEGO MI PRAWA W ZWIĄZKU Z TYM PRZEPISEM RÓWNIEŻ NIE WYRAŻAM ZGODY NA PUBLIKACJĘ I UDOSTĘPNIANIE DANYCH". 

Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.

Treść odpowiedzi na petycję w załączeniu poniżej.

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2022-01-11

Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Migalska

2022-01-11

Dodanie artykułu - Agnieszka Migalska

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www
Urząd Miasta i Gminy Olsztyn
ul. Plac Piłsudskiego 10
42-256 Olsztyn
tel. (34) 3285076
fax. (34) 3285057
 
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.