Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Petycja - w sprawie poprawy świadczonych usług w transporcie zbiorowym

Wyświetl stronę główną » Petycje - 2021 r. » Petycje » Petycja - w sprawie poprawy świadczonych usług w transporcie zbiorowym

Podtytuł: z dnia 16 sierpnia 2021 r.

Treść petycji:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
O zamkniętym / ograniczonym katalogu odbiorców

Dzień dobry, będąca stroną inicjującą postępowanie w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) przekładam petycję w której postuluje  w sprawie: poprawy świadczonych usług w transporcie zbiorowym

[Art. 1]
Codziennie operator transportu zbiorowego w pojazdach transportu zbiorowego lub raz w miesiącu wystawia ankiety konsultacji i oceny jakości do oceny podróżnych (cen, godzin kursów, przebiegu tras itd)

[Art. 2]
Organizator transportu zbiorowego raz na kwartał roczny przeprowadza konsultacje społeczne w zakresie transportu zbiorowego

[Art. 3]
Operator transportu zbiorowego, który ma problemy z  systemem informacji pasażerskiej na tablicach lub głosowy zapowiedzi przystankowej w postaci :
- braku systemu
- awarii systemu głosowego lub nagłaśniającego
- awarii systemu tablic informacyjnych
działającego na podstawie :
- czasu
- przejechanego dystansu
- GPS przystankowego i pojazdowego
- awarii pulpitu sterującego systemem lub awarii guzika  bieżącego, następnego, poprzedzającego przystanku
Zobowiązany jest do :
- zapowiadania przystankowego przez kierującego lub inną osobę przez mikrofon zamocofany w kabinie lub
- zapowiadania przystankowego przez odtworzenie nagrania przez wciskanie odpowiedniego guzika w odtwarzaczu na pulpicie sterowania lub kierownicy


Adnotacje:
(1) - Zgodnie z art. 4 ust. 1 i ust. 5, art. 13 ust. 1 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870)  - proszę tylko i wyłącznie o odpowiedź elektroniczna na mail nadawczy z uwagi na sposób wnoszenia pisma do organu rozpatrującego, a ponadto z uwagi na stan epidemii. Pisma wysyłane drogą listowną lub w inny sposób będą usuwane bez czytania.
(2) - Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) - "NIE WYRAŻAM ZGODY" na publikację/udostępnienie danych osobowych na odwzorowanej treści petycji lub jego odwzorowania cyfrowego ( zdjęcie, skan ) oraz opublikowanego rozpatrzenia na serwisie internetowym organu lub stronie internetowej BIP w postaci m.in : imienia i nazwiska jako identyfikatora tożsamości, nazwy użytkownika konta, e-maila, adresu o którym mowa w prawie pocztowym, miejscowości w nagłówku, sygnatury własnej i organu rozpatrującego, podpisu jako informacja poufna i zastrzeżona zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych i dostępie do informacji publicznej.

Uzupełnienie z dnia 16 sierpnia 2021 r.:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
O zamkniętym / ograniczonym katalogu odbiorców

Dzień dobry, będąca stroną inicjującą postępowanie w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) przekładam petycję w której postuluje  w sprawie: poprawy świadczonych usług w transporcie zbiorowym

[Art. 1]
Codziennie operator transportu zbiorowego w pojazdach transportu zbiorowego lub raz w miesiącu wystawia ankiety konsultacji i oceny jakości do oceny podróżnych (cen, godzin kursów, przebiegu tras itd)

[Art. 2]
Organizator transportu zbiorowego raz na kwartał roczny przeprowadza konsultacje społeczne w zakresie transportu zbiorowego i zapotrzebowań w tym zakresie analizy mocnych i słabych stron linii, sieci/siatki połączeń itd.

[Art. 3]
Operator transportu zbiorowego, który ma problemy z  systemem informacji pasażerskiej na tablicach lub głosowy zapowiedzi przystankowej w postaci :
- braku systemu
- awarii systemu głosowego lub nagłaśniającego
- awarii systemu tablic informacyjnych
- awarii pulpitu / urządzenia - sterującego systemem zwanym dalej sterownikiem / komputerem pokładowym itd. lub awarii guzika  bieżącego, następnego, poprzedzającego przystanku
działającego na podstawie :
- czasu
- przejechanego dystansu
- GPS przystankowego i pojazdowego
Zobowiązany jest do :
- zapowiadania przystankowego przez kierującego lub inną osobę przez mikrofon zamocofany w kabinie lub
- zapowiadania przystankowego przez odtworzenie nagrania przez wciskanie odpowiedniego guzika w odtwarzaczu na pulpicie sterowania lub kierownicy
Adnotacje:
(1) - Zgodnie z art. 4 ust. 1 i ust. 5, art. 13 ust. 1 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870)  - proszę tylko i wyłącznie o odpowiedź elektroniczna na mail nadawczy z uwagi na sposób wnoszenia pisma do organu rozpatrującego, a ponadto z uwagi na stan epidemii. Pisma wysyłane drogą listowną lub w inny sposób będą usuwane bez czytania.
(2) - Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) - "NIE WYRAŻAM ZGODY" na publikację/udostępnienie danych osobowych na odwzorowanej treści petycji lub jego odwzorowania cyfrowego ( zdjęcie, skan ) oraz opublikowanego rozpatrzenia na serwisie internetowym organu lub stronie internetowej BIP w postaci m.in : imienia i nazwiska jako identyfikatora tożsamości, nazwy użytkownika konta, e-maila, adresu o którym mowa w prawie pocztowym, miejscowości w nagłówku, sygnatury własnej i organu rozpatrującego, podpisu jako informacja poufna i zastrzeżona zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych i dostępie do informacji publicznej.

Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.

Treść odpowiedzi na petycję w załączeniu poniżej.

 

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2022-01-13

Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Migalska

2022-01-13

Dodanie artykułu - Agnieszka Migalska

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www
Urząd Miasta i Gminy Olsztyn
ul. Plac Piłsudskiego 10
42-256 Olsztyn
tel. (34) 3285076
fax. (34) 3285057
 
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.