Skróty klawiszowe:
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
olsztyn.bip.jur.pl
Wyświetl stronę główną » Petycje - 2021 r. » Petycje » Petycja - udoskonalenie transportu zbiorowego przez wykonanie kontroli nad prawidłową realizacją umowy
Treść petycji:
PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM - ZŁOŻONA W TRYBIE KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ JAKO SYGNAŁ, SPOSTRZEŻENIE W CELU WYKORZYSTANIA TREŚCI (opisu/przedmiotu) W TERAŹNIEJSZOŚCI LUB PRZYSZŁOŚCI
Dzień dobry, działając w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) przekładam petycję
¤ w przedmiocie : podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej życia zbiorowego, wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji
¤ w temacie i celu : w sprawie udoskonalenia transportu zbiorowego przez wykonanie kontroli nad prawidłową realizacją umowy
Art. 1
1. Dokonywanie kontroli raz na tydzień w zakresie publicznego transportu zbiorowego i w ramach zezwoleń na przewóz osób w postaci :
a) wydruku biletów z bileterek
b) wydruku informacji z systemu informacji pasażerskiej
c) okazania kart drogowych (od/do, km, licznik, czas odjazdu, czas przyjazdu, czas opóźnienia, przyczyny opóźnienia)
d) nagrania z wideorejestratora pojazdu i wnętrza pojazdu
e) nagrania zrzutu ekranu z położenia pojazdów, który zawiera : opóźnienie, przyśpieszenie, nr pojazdu, nr linii, kierunek, markę, datę i godzine, prędkość jako systemu monitorowania pojazdów
f) wydruku informacji z systemu informacji (o której pojazd przyjechał, odjechał z danego przystanku, ile czasu były otwarte drzwi)
g) wydruku informacji o prędkości pojazdu
2. Celem monitorowania przebiegu realizacji rozkładów jazdy na przystankach i w pojazdach zamontowany jest system monitoringu
3. Celem monitorowania przebiegu realizacji rozkładów jazdy przez operatorów i przewoźników dokonuje się obserwacji na przystankach, w pojazdach.
Art. 2
Raz na miesiąc dokonuje się pomiarów potoków pasażerskich przez system monitoringu, bramki pasażerskie, obserwacje w pojazdach i na przystankach.
Art. 3
Tablica wewnętrzna informacji pasażerskiej winna zawierać: nr linii, kierunek, trase, imieniny, data i godzina, przystanek, następny przystanek, prędkość pojazdu i inne komunikaty.
Adnotacje:
(1) - Za ewentualne błędy przepraszam oraz z uwagi na stan epidemii - wnoszę o odpowiedź tylko i wyłącznie na adres e-mailowy
Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.
Treść odpowiedzi na petycję w załączeniu poniżej.
103
Razy
czytano
7005
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Miasta i Gminy Olsztyn.
Data utworzenia: 2022-01-18.
Wprowadził do systemu: Agnieszka Migalska. Data wprowadzenia: 2022-01-18 15:04:09.
Zatwierdził do publikacji: Agnieszka Migalska. Data publikacji: 2022-01-18 15:04:09.
Dokumenty
Rejestr zmian
2022-02-23 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Migalska |
2022-02-23 |
---|
Edycja artykułu - Agnieszka Migalska |
2022-01-18 |
---|
Dodanie artykułu - Agnieszka Migalska |
Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.