Skróty klawiszowe:
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
olsztyn.bip.jur.pl
Wyświetl stronę główną » Petycje - 2021 r. » Petycje » Petycja - rozwój przewozów użyteczności publicznej i informacji podróżnych
Treść petycji:
PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
ZŁOŻONA W TRYBIE KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W CELU WYKORZYSTANIA TREŚCI W TERAŹNIEJSZOŚCI LUB PRZYSZŁOŚCI
Dzień dobry, działając w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) przekładam petycję w przedmiocie : podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej życia zbiorowego, wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji
¤ w temacie i celu : rozwoju przewozów użyteczności publicznej i informacji podróżnych
1) na każdym przystanku komunikacyjnym i stronie internetowej organizatora, operatora jest zaznaczony promień 500 metrów od przystanku, promień 1000 metrów od przystanku oraz 500 i 1.000 metrów zasięgu od przystanku biorąc pod uwagę układ ulic i dojście przy prędkości 5 km/h by mieszkańcy byli bardziej zorientowani do którego przystanku mają najbliżej pod względem promienia, średnicy obwodu przystanku lub zasięgu pod względem topograficzno - urbanistycznym
2) na każdej stronie operatora i organizatora znajduje się schemat linii z przystankami całej sieci komunikacyjnej wszystkich linii oraz mapka z zaznaczoną daną linią komunikacyjną i przystankami
3) na stronie internetowej umieszczone są rozkłady w danym dniu przez odpowiedni generator
4) pasażerowie mają możliwość pobrania aplikacji np. kiedy przyjedzie celem zobaczenia rzeczywistego odjazdu
5) na rozkładach jazdy podany jest cennik, przechodzenie na daną linie np. komercyjną/podmiejską od danego przystanku oraz oznaczony odpowiednio kurs umożliwiający przesiadkę na daną linie w danym kierunku celem lepszej informacji o skomunikowaniu
6) co miesiąc w szkołach należących do organizatora przeprowadza się konsultacje anonimowe w postaci wniosków podróżnych co do nowych przystanków, linii i kursów
7) co miesiąc w innych podmiotach i placówkach należących do organizatora przeprowadza się konsultacje anonimowe w postaci wniosków podróżnych co do nowych przystanków, linii i kursów
8) co miesiąc w pojazdach i na przystankach przeprowadza się konsultacje anonimowe w postaci wniosków podróżnych co do nowych przystanków, linii i kursów
9) co trzy miesiące przeprowadza się konsultacje społeczne z przedsiębiorcami w sprawie zgłoszeń anonimowych pracowników o zapotrzebowaniu komunikacyjnym co do nowych przystanków, linii i kursów
Adnotacje:
(1) - Za ewentualne błędy przepraszam oraz z uwagi na stan epidemii - proszę o odpowiedź tylko i wyłącznie na adres e-mailowy.
(2) - Nie wyrażam zgody na podstawie ustawy o petycjach i ustawie o dostępie do informacji publicznej na publikację danych osobowych oraz umieszczenie danych w projektowanej uchwale, uzasadnieniu, uchwale organu stanowiącego, protokołach komisji oraz udostępnieniu danych m.in na sesjach z posiedzeń komisji, sesjach organu stanowiącego itd. w związku z rozpatrywaną petycją.
Uzupełnienie z dnia 25 grudnia 2021 r.:
PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
ZŁOŻONA W TRYBIE KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W CELU WYKORZYSTANIA TREŚCI W TERAŹNIEJSZOŚCI LUB PRZYSZŁOŚCI
Dzień dobry, działając w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) przekładam petycję w przedmiocie : podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej życia zbiorowego, wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji
¤ w temacie i celu : rozwoju przewozów użyteczności publicznej i informacji podróżnych
1) na każdym przystanku komunikacyjnym i stronie internetowej organizatora, operatora jest zaznaczony promień 500 metrów od przystanku, promień 1000 metrów od przystanku oraz 500 i 1.000 metrów zasięgu od przystanku biorąc pod uwagę układ ulic i dojście przy prędkości 5 km/h by mieszkańcy byli bardziej zorientowani do którego przystanku mają najbliżej pod względem promienia, średnicy obwodu przystanku lub zasięgu pod względem topograficzno - urbanistycznym
2) na każdej stronie operatora i organizatora znajduje się schemat linii z przystankami całej sieci komunikacyjnej wszystkich linii oraz mapka z zaznaczoną daną linią komunikacyjną i przystankami
3) na stronie internetowej umieszczone są rozkłady w danym dniu przez odpowiedni generator
4) pasażerowie mają możliwość pobrania aplikacji np. kiedy przyjedzie celem zobaczenia rzeczywistego odjazdu
5) na rozkładach jazdy podany jest cennik, przechodzenie na daną linie np. komercyjną/podmiejską od danego przystanku oraz oznaczony odpowiednio kurs umożliwiający przesiadkę na daną linie w danym kierunku celem lepszej informacji o skomunikowaniu
6) co miesiąc w szkołach należących do organizatora przeprowadza się konsultacje anonimowe w postaci wniosków podróżnych co do nowych przystanków, linii i kursów
7) co miesiąc w innych podmiotach i placówkach należących do organizatora przeprowadza się konsultacje anonimowe w postaci wniosków podróżnych co do nowych przystanków, linii i kursów
8) co miesiąc w pojazdach i na przystankach przeprowadza się konsultacje anonimowe w postaci wniosków podróżnych co do nowych przystanków, linii i kursów
9) co trzy miesiące przeprowadza się konsultacje społeczne z przedsiębiorcami w sprawie zgłoszeń anonimowych pracowników o zapotrzebowaniu komunikacyjnym co do nowych przystanków, linii i kursów
10) na stronie internetowej organizatora jest generator czasu podróży z godzinami odjazdu, przyjazdu, przesiadek oraz generator czasu dotarcia do przystanku oraz celu od przystanku
Adnotacje:
(1) - Za ewentualne błędy przepraszam oraz z uwagi na stan epidemii - proszę o odpowiedź tylko i wyłącznie na adres e-mailowy.
(2) - Nie wyrażam zgody na podstawie ustawy o petycjach i ustawie o dostępie do informacji publicznej na publikację danych osobowych oraz umieszczenie danych w projektowanej uchwale, uzasadnieniu, uchwale organu stanowiącego, protokołach komisji oraz udostępnieniu danych m.in na sesjach z posiedzeń komisji, sesjach organu stanowiącego itd. w związku z rozpatrywaną petycją.
Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.
Treść odpowiedzi na petycję w załączeniu poniżej.
104
Razy
czytano
7042
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Miasta i Gminy Olsztyn.
Data utworzenia: 2022-01-24.
Wprowadził do systemu: Agnieszka Migalska. Data wprowadzenia: 2022-01-24 10:01:50.
Zatwierdził do publikacji: Agnieszka Migalska. Data publikacji: 2022-01-24 10:01:50.
Dokumenty
Rejestr zmian
2022-03-21 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Migalska |
2022-03-21 |
---|
Edycja artykułu - Agnieszka Migalska |
2022-01-24 |
---|
Dodanie artykułu - Agnieszka Migalska |
Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.