Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Petycja - rozwój przewozów użyteczności publicznej i informacji podróżnych

Wyświetl stronę główną » Petycje - 2021 r. » Petycje » Petycja - rozwój przewozów użyteczności publicznej i informacji podróżnych

Podtytuł: z dnia 25 grudnia 2021 r.

Treść petycji:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
ZŁOŻONA W TRYBIE KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ  W CELU WYKORZYSTANIA TREŚCI W TERAŹNIEJSZOŚCI LUB PRZYSZŁOŚCI

Dzień dobry, działając w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) przekładam petycję w przedmiocie : podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej życia zbiorowego, wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji
¤ w temacie i celu : rozwoju przewozów użyteczności publicznej i informacji podróżnych

1) na każdym przystanku komunikacyjnym i stronie internetowej organizatora, operatora jest zaznaczony promień 500 metrów od przystanku, promień 1000 metrów od przystanku oraz 500 i 1.000 metrów zasięgu od przystanku biorąc pod uwagę układ ulic i dojście przy prędkości 5 km/h by mieszkańcy byli bardziej zorientowani do którego przystanku mają najbliżej pod względem promienia, średnicy obwodu przystanku lub zasięgu pod względem topograficzno - urbanistycznym

2) na każdej stronie operatora i organizatora znajduje się schemat linii z przystankami całej sieci komunikacyjnej wszystkich linii oraz mapka z zaznaczoną daną linią komunikacyjną i przystankami

3) na stronie internetowej umieszczone są rozkłady w danym dniu przez odpowiedni generator

4) pasażerowie mają możliwość pobrania aplikacji np. kiedy przyjedzie celem zobaczenia rzeczywistego odjazdu

5) na rozkładach jazdy podany jest cennik, przechodzenie na daną linie np. komercyjną/podmiejską od danego przystanku oraz oznaczony odpowiednio kurs umożliwiający przesiadkę na daną linie w danym kierunku celem lepszej informacji o skomunikowaniu

6) co miesiąc w szkołach należących do organizatora przeprowadza się konsultacje anonimowe w postaci wniosków podróżnych co do nowych przystanków, linii i kursów

7) co miesiąc w innych podmiotach i placówkach należących do organizatora przeprowadza się konsultacje anonimowe  w postaci wniosków podróżnych co do nowych przystanków, linii i kursów

8) co miesiąc w pojazdach i na przystankach przeprowadza się konsultacje anonimowe w postaci wniosków podróżnych co do nowych przystanków, linii i kursów

9) co trzy miesiące przeprowadza się konsultacje społeczne z przedsiębiorcami w sprawie zgłoszeń anonimowych pracowników o zapotrzebowaniu komunikacyjnym co do nowych przystanków, linii i kursów


Adnotacje:
(1) - Za ewentualne błędy przepraszam oraz z uwagi na stan epidemii - proszę o odpowiedź tylko i wyłącznie na adres e-mailowy.
(2) - Nie wyrażam zgody na podstawie ustawy o petycjach i ustawie o dostępie do informacji publicznej na publikację danych osobowych oraz umieszczenie danych w projektowanej uchwale, uzasadnieniu, uchwale organu stanowiącego, protokołach komisji oraz udostępnieniu danych m.in na sesjach z posiedzeń komisji, sesjach organu stanowiącego itd. w związku z rozpatrywaną petycją.

Uzupełnienie z dnia 25 grudnia 2021 r.:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
ZŁOŻONA W TRYBIE KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ  W CELU WYKORZYSTANIA TREŚCI W TERAŹNIEJSZOŚCI LUB PRZYSZŁOŚCI

Dzień dobry, działając w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) przekładam petycję w przedmiocie : podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej życia zbiorowego, wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji
¤ w temacie i celu : rozwoju przewozów użyteczności publicznej i informacji podróżnych

1) na każdym przystanku komunikacyjnym i stronie internetowej organizatora, operatora jest zaznaczony promień 500 metrów od przystanku, promień 1000 metrów od przystanku oraz 500 i 1.000 metrów zasięgu od przystanku biorąc pod uwagę układ ulic i dojście przy prędkości 5 km/h by mieszkańcy byli bardziej zorientowani do którego przystanku mają najbliżej pod względem promienia, średnicy obwodu przystanku lub zasięgu pod względem topograficzno - urbanistycznym

2) na każdej stronie operatora i organizatora znajduje się schemat linii z przystankami całej sieci komunikacyjnej wszystkich linii oraz mapka z zaznaczoną daną linią komunikacyjną i przystankami

3) na stronie internetowej umieszczone są rozkłady w danym dniu przez odpowiedni generator

4) pasażerowie mają możliwość pobrania aplikacji np. kiedy przyjedzie celem zobaczenia rzeczywistego odjazdu

5) na rozkładach jazdy podany jest cennik, przechodzenie na daną linie np. komercyjną/podmiejską od danego przystanku oraz oznaczony odpowiednio kurs umożliwiający przesiadkę na daną linie w danym kierunku celem lepszej informacji o skomunikowaniu

6) co miesiąc w szkołach należących do organizatora przeprowadza się konsultacje anonimowe w postaci wniosków podróżnych co do nowych przystanków, linii i kursów

7) co miesiąc w innych podmiotach i placówkach należących do organizatora przeprowadza się konsultacje anonimowe  w postaci wniosków podróżnych co do nowych przystanków, linii i kursów

8) co miesiąc w pojazdach i na przystankach przeprowadza się konsultacje anonimowe w postaci wniosków podróżnych co do nowych przystanków, linii i kursów

9) co trzy miesiące przeprowadza się konsultacje społeczne z przedsiębiorcami w sprawie zgłoszeń anonimowych pracowników o zapotrzebowaniu komunikacyjnym co do nowych przystanków, linii i kursów

10) na stronie internetowej organizatora jest generator czasu podróży z godzinami odjazdu, przyjazdu, przesiadek oraz generator czasu dotarcia do przystanku oraz celu od przystanku

Adnotacje:
(1) - Za ewentualne błędy przepraszam oraz z uwagi na stan epidemii - proszę o odpowiedź tylko i wyłącznie na adres e-mailowy.
(2) - Nie wyrażam zgody na podstawie ustawy o petycjach i ustawie o dostępie do informacji publicznej na publikację danych osobowych oraz umieszczenie danych w projektowanej uchwale, uzasadnieniu, uchwale organu stanowiącego, protokołach komisji oraz udostępnieniu danych m.in na sesjach z posiedzeń komisji, sesjach organu stanowiącego itd. w związku z rozpatrywaną petycją.

Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.
Treść odpowiedzi na petycję w załączeniu poniżej.

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2022-03-21

Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Migalska

2022-03-21

Edycja artykułu - Agnieszka Migalska

2022-01-24

Dodanie artykułu - Agnieszka Migalska

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www
Urząd Miasta i Gminy Olsztyn
ul. Plac Piłsudskiego 10
42-256 Olsztyn
tel. (34) 3285076
fax. (34) 3285057
 
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.