Artykuł pochodzi ze strony: www.olsztyn.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.olsztyn.bip.jur.pl/artykuly/6140

ZARZĄDZENIE Nr 131/2020 WÓJTA GMINY OLSZTYN z dnia 30 listopada 2020 r.

Podtytuł: w sprawie przeprowadzenia z mieszkańcami Gminy Olsztyn konsultacji dotyczących wniosku o nadanie miejscowości Olsztyn statusu miasta

ZARZĄDZENIE Nr 131/2020
WÓJTA GMINY OLSZTYN
z dnia 30 listopada 2020 r.

w sprawie przeprowadzenia z mieszkańcami Gminy Olsztyn konsultacji dotyczących wniosku o nadanie miejscowości Olsztyn statusu miasta

Na podstawie art. 5a ust. 1, art. 4b ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.) oraz Uchwały nr XIII/164/2020 Rady Gminy Olsztyn z dnia 10 września 2020 r. w sprawie przeprowadzenia z mieszkańcami Gminy Olsztyn konsultacji dotyczących wniosku o nadanie miejscowości Olsztyn statusu miasta (Dz.Urz.Woj.Śląskiego z 2020 r., poz. 6679), zarządzam co następuje:

§ 1.
1. Ustalam kalendarz czynności konsultacyjnych zawierający termin i miejsce przeprowadzenia konsultacji w sprawie wystąpienia z wnioskiem o nadanie miejscowości Olsztyn  statusu miasta;
2. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach od 7 grudnia 2020 r. do 15 stycznia 2021 r., w formie pisemnej, przy wykorzystaniu formularza ankiety konsultacyjnej, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia,
3. Formularz ankiety konsultacyjnej, będzie dostępny stronie internetowej  www.olsztyn-jurajski.pl oraz  w siedzibie Urzędu Gminy Olsztyn, Pl. Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn (Biuro Podawcze);
4. Wypełnione ankiety konsultacyjne należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@olsztyn-jurajski.pl. lub składać do Urzędu Gminy Olsztyn, Pl. Piłsudskiego 10,
5. Wyniki konsultacji zostaną podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie informacji w tym zakresie na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Gminy Olsztyn.

§  2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.