Artykuł pochodzi ze strony: www.olsztyn.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.olsztyn.bip.jur.pl/artykuly/6376

ZAWIADOMIENIE

Podtytuł: Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 14 kwietnia 2021 r.

Olsztyn, 6 kwietnia 2021 r.


USC.0012.8.2021                                                                                          

Zawiadamiam, iż w dniu 14 kwietnia 2021 roku o godz. 11.00 odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Olsztyn.
W związku z ogłoszeniem stanu epidemicznego w Polsce związanego
z rozprzestrzenianiem się COVID-19 posiedzenie komisji odbędzie się w zdalnym trybie obradowania, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.

Proponowane tematy posiedzenia:
1. Skarga na nienależyte wykonywanie swoich zadań przez dyrektorów szkół lub placówek oświatowych (data złożenia skargi: 16.03.2021 r.)
2. Sprawy różne.

Osoby chcące uzyskać wstęp na posiedzenie Komisji zdalnej proszę o kontakt
z Biurem Rady pod numerem telefonu +48 34 328 50 76 wew. 26 lub mailem amigalska@olsztyn-jurajski.pl w celu przekazania danych dostępowych do telekonferencji.

 


               Przewodniczący
   Komisji Skarg, Wniosków i Petycji


              Grzegorz Kotwa