Artykuł pochodzi ze strony: www.olsztyn.bip.jur.pl
Adres artykułu: www.olsztyn.bip.jur.pl/artykuly/6727
Olsztyn, 6 sierpnia 2021 r.
USC.0012.21.2021
Zawiadamiam, iż w dniu 24 sierpnia 2021 roku o godz. 14.00 w Urzędzie Gminy Olsztyn ( 42-256 Olsztyn, Pl. Piłsudskiego 10 ) – sala sesyjna, odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Olsztyn.
Proponowane tematy posiedzenia:
1. Petycja z dnia 19.07.2021 r. w sprawie zamiany działek.
2. Skarga dot. działalności Wójta Gminy Olsztyn, w związku z likwidacją połączenia autobusowego nr 67 przez miejscowości położone na terenie gminy (data wpływu: 27.07.2021 r.).
3. Sprawy różne.
Przewodniczący
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Grzegorz Kotwa