Artykuł pochodzi ze strony: www.olsztyn.bip.jur.pl
Adres artykułu: www.olsztyn.bip.jur.pl/artykuly/6772
Olsztyn, dnia 29 września 2021 r.
Urząd Gminy Olsztyn
Pl. Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
W REFERACIE FINANSOWYM
2. Wymagania dodatkowe:
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
4. Warunki pracy na stanowisku:
a) praca na pełny etat,
b) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.2018.936 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Olsztyn
c) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
5. Dodatkowe informacje:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty w kopercie z dopiskiem "Konkurs na stanowisko w Referacie Finansowym - płatności i opłaty lokalne" należy składać do dnia 11 października 2021 roku na adres Urzędu Gminy Olsztyn, Pl. Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn lub w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Olsztyn.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej BIP Gminy oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy przy Pl. Piłsudskiego 10 w Olsztynie.