Artykuł pochodzi ze strony: www.olsztyn.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.olsztyn.bip.jur.pl/artykuly/6827

ZAWIADOMIENIE

Podtytuł: Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Olsztyn w dniu 8 listopada 2021 r.

Olsztyn, 29 października 2021 r.
                                                                         

USC.0012.30.2021                                                                    
 
Zawiadamiam, iż w dniu 8 listopada 2021 roku o godz. 10.00 odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Olsztyn.
W związku z ogłoszeniem stanu epidemicznego w Polsce związanego z rozprzestrzenianiem się COVID-19 posiedzenie komisji odbędzie się w zdalnym trybie obradowania, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.

Proponowane tematy posiedzenia:
1. Petycja dotycząca planowanych zmian „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru zlokalizowanego w rejonie ulicy Południowej
i Olsztyńskiej w miejscowości Turów w gminie Olsztyn wraz z prognozą oddziaływania na środowisko”, z dnia 14 września 2021 r.
2. Sprawy różne.


Osoby chcące uzyskać wstęp na posiedzenie Komisji zdalnej proszę o kontakt
z Biurem Rady Gminy pod numerem telefonu +48 34 328 50 76 wew. 26 lub mailem amigalska@olsztyn-jurajski.pl w celu przekazania danych dostępowych do telekonferencji.


               Przewodniczący
   Komisji Skarg, Wniosków i Petycji


              Grzegorz Kotwa