Artykuł pochodzi ze strony: www.olsztyn.bip.jur.pl
Adres artykułu: www.olsztyn.bip.jur.pl/artykuly/6976
Treść petycji:
PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM - ZŁOŻONA W TRYBIE KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ JAKO SYGNAŁ, SPOSTRZEŻENIE W CELU WYKORZYSTANIA TREŚCI (opisu/przedmiotu) W TERAŹNIEJSZOŚCI LUB PRZYSZŁOŚCI
Dzień dobry, działając w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) przekładam petycję
¤ w przedmiocie : podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej życia zbiorowego, wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji
¤ w temacie i celu : usprawnienia rozkładów jazdy
§.1
Operator transportu zbiorowego wystawia wzory niniejszych ankiet raz na miesiąc w pojazdach celem dostosowania rozkładów jazdy przez organizatora.
§.2
Operator transportu zbiorowego wysyła ankietę sms lub mail lub listownie do podróżnych biletów miesięcznych raz na miesiąc lub pasażer proszony jest o wypełnienie w chwili doładowania lub zakupu biletu miesięcznego - celem dostosowania rozkładów jazdy przez organizatora.
Adnotacje:
(1) - Za ewentualne błędy przepraszam oraz z uwagi na stan epidemii - wnoszę o odpowiedź tylko i wyłącznie na adres e-mailowy.
Dalsza część petycji w załączeniu poniżej.
Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.
Treść odpowiedzi na petycję w załączeniu poniżej.