Artykuł pochodzi ze strony: www.olsztyn.bip.jur.pl
Adres artykułu: www.olsztyn.bip.jur.pl/artykuly/7591
Olsztyn, 9 lutego 2023 r.
ADM.0012.2.2023
Zawiadamiam, iż w dniu 17 lutego 2023 roku o godz. 12.00 odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Olsztynie.
W związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce związanego z rozprzestrzenianiem się COVID-19, posiedzenie Komisji odbędzie się w zdalnym trybie obradowania, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.
Proponowane tematy posiedzenia:
1. Petycja z dnia 19.01.2023 r. w sprawie zwiększenia świadomości prawnej dotyczącej transplantacji wśród lokalnej społeczności.
2. Skarga z dnia 31.01.2023 r. na Burmistrza Miasta i Gminy Olsztyn.
3. Sprawy różne.
Osoby chcące uzyskać wstęp na posiedzenie Komisji zdalnej proszę o kontakt z Biurem Rady Miejskiej w Olsztynie pod numerem telefonu +48 34 328 50 76 wew. 26, lub mailem amigalska@olsztyn-jurajski.pl w celu przekazania linku dostępu do Komisji zdalnej.
Przewodniczący
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Grzegorz Kotwa