II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Turowie o oddział przedszkolny
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IZP.271.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
- a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Turowie o oddział przedszkolny 2.3. Zakres robót obejmuje: 1. Budowę budynku, parkingu oraz elementów infrastruktury związanej z budynkiem takich jak instalacja wody, kanalizacji sanitarnej, wraz z likwidacją i budową nowego szczelnego zbiornika ścieków. 2.Charakterystyczne parametry techniczne budynku: pow. zabudowy: 425,5 m2 pow. użytkowa 351,84 m2 kubatura 1464 m3 długość budynku 28,14 m max. szerokość budynku (razem z łącznikiem) 22,70 m max wysokość budynku 4,00 m Budynek zawierać będzie dwie sale przedszkolne, hol wejściowy z szatnią oraz pomieszczenia towarzyszące takie jak stołówka, pomieszczenia higieniczno - sanitarne, pokój nauczycielski, magazyn oraz pomieszczenia techniczne. Budynek skomunikowany zewnętrznym łącznikiem z budynkiem szkoły. Przedszkole przeznaczone dla 2x20 dzieci. 3.Instalacje sanitarne Zakres robót obejmuje: - montaż wewnętrznej instalacji wodociągowej i przeciwpożarowej, - montaż wewnętrznej instalacji kanalizacji, - demontaż zewnętrznej instalacji kanalizacji - montaż zewnętrznej instalacji kanalizacji, - montaż instalacji centralnego ogrzewania - montaż kotła olejowego wraz z zbiornikami na olej, - montaż zasobnika c.w.u. 4. Instalacje elektryczne obejmuje roboty elektryczne w zakresie następujących instalacji wewnętrznych: - rozdzielnicy nN wraz z wewnętrzną linią zasilającą - instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego - instalacji oświetlenia zewnętrznego - instalacji gniazd wtykowych 230V - instalacji systemu ASBIG - instalacji monitoringu CCTV - zasilania urządzeń sanitarnych - połączeń wyrównawczych - ochrony przeciwporażeniowej - ochrony przeciwprzepięciowej - instalacji odgromowej 2.4. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Dokumentacja projektowa na podstawie, której realizowane będzie zamówienie uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, a w szczególności z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.tj. - dla osób z niepełnosprawnych ruchową: WC dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, ergonomiczne detale użytkowe (m.in. klamki drzwiowe, okienne, włączniki światła), dostępność budynku dla osób poruszających się na wózkach bez barier architektonicznych (np. progów), wejście i podjazd do budynku, dostępne trasy dla osób korzystających z wózka inwalidzkiego lub kul, - dla osób niewidomych i słabowidzących: brak barier architektonicznych (przeszkód, np. progów), odpowiednia faktura posadzki, tablice informacyjne zawierające opis w języku Braille'a, oświetlenie nie powodujące olśnienia, - dla osób głuchych i słabosłyszących – tablice informacyjne, - dla osób z niepełnosprawnością intelektualną, z zaburzeniami lub chorobami psychicznymi oraz z trudnościami komunikacyjnymi – tablice informacyjne, spokojna kolorystyka i wykończenie wnętrz, oświetlenie nie powodujące olśnienia, przejrzysty i logiczny układ pomieszczeń (i ich oznaczenie), łatwy do zrozumienia .przez wszystkich użytkowników. - całość projektu charakteryzuje się dostępnością poprzez: - prowadzenie prac w sposób nieograniczający poruszania się osób z niepełnosprawnych w budynku. i ich otoczeniu, nie blokowanie miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością na czas remontu, a w razie takiej konieczności – wyznaczenie innych 2.5. Uwaga. Teren objęty realizacją inwestycji (działka nr ewid. 12) znajduje się w strefie KA - rejon występowania stanowisk archeologicznych i reliktów historycznych wyznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Olsztyn dla miejscowości Turów i Bukowno. Prace ziemne naruszające struktury gruntu należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym. Nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający. 2.6. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone przy funkcjonującym czynnym obiekcie w którym będą prowadzone zajęcia. Należy zabezpieczyć teren robót budowlanych przed wstępem osób nieuprawnionych. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich robót budowlanych w sposób jak najmniej uciążliwy dla prowadzonych zajęć w uzgodnieniu z dyrektorem placówki oświatowej w tym respektowanie przepisów określających dopuszczalny poziom hałasu w poszczególnych godzinach doby. 2.7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ: Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ jako zbiór Dokumentacja oraz Wzór umowy – załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9,
45400000-1,
45330000-9,
45332200-7,
45332300-6,
45331000-6,
45310000-3,
45210000-2,
45100000-8,
45310000-3,
45320000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania przedmiotu umowy do 31.07.2021 r.