Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Petycja - w sprawie inicjatywy ustawodawczej / uchwałodawczej

Wyświetl stronę główną » Petycje - 2021 r. » Petycje » Petycja - w sprawie inicjatywy ustawodawczej / uchwałodawczej

Podtytuł: z dnia 10 lipca 2021 r.

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
Część I
{wstęp, problem / przedmiot, spodziewanie od czytelnika}
Dzień dobry, będąca stroną inicjującą postępowanie w trybie Ustawy o petycjach

z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w

związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U.

1997 nr 78 poz. 483) zwana dalej jako wnoszącą petycję, przekładam petycję w

której postuluje i domagam się wprowadzenia zgodnie z ustawą o petycjach z

dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art.54 w

związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U.

1997 nr 78 poz. 483)
☆ w sprawie: inicjatywy ustawodawczej / uchwałodawczej

●●
Część II
{Petycja rozwinięcie: stan faktyczny, stan prawny, argumenty popierające,

rozwijające hipotezę wstępu}

Art. 1
Wprowadzenie programu rządowego lub samorządowego na podstawie art. 22b o

świadczeniach rodzinnych o nazwie "symbol+" skierowany dla osób

niepełnosprawnych gdzie z funduszy własnych, funduszy państwa lub funduszy

państwa i własnych, zasiłek pielęgnacyjny byłby zwiększony o liczbę symboli

niepełnosprawności danego orzeczenia jako dodatek o nazwie "symbol+"

Art. 2
Wprowadzenie programu rządowego lub samorządowego na podstawie art. 22b o

świadczeniach rodzinnych o nazwie "orzeczenie+" skierowany dla osób

niepełnosprawnych gdzie z funduszy własnych, funduszy państwa lub funduszy

państwa i własnych jako dodatek do zasiłku pielęgnacyjnego w zakresie liczby

wydanych orzeczeń o danym stopniu niepełnosprawności

Art. 3
Wprowadzenie programu rządowego lub samorządowego na podstawie art. 22b o

świadczeniach rodzinnych o nazwie "orzeczenie++" skierowany dla osób

niepełnosprawnych gdzie z funduszy własnych, funduszy państwa lub funduszy

państwa i własnych jako dodatek do zasiłku pielęgnacyjnego w zakresie liczby

wskazań danego orzeczenia np. odpowiedniego szkolenia, odpowiedniego

zatrudnienia, korzystania z pomocy itd.


●●●
Część III
{Zakończenie - podsumowanie argumentów i zostawienie czytelnika z myślą oraz

sugestią celem wykorzystania materiału w aktualnych pracach lub pracach w

przyszłości}
Stan prawny:
Zgodnie z art. 2 ustawy o petycjach, petycja może być składana między innymi

przez osobę fizyczną, w interesie publicznym w celu zmiany przepisów prawa.
Na podstawie w/w uważam że petycja jest w pełni uzasadniona.

● Adnotacje:
1.Zgodnie z art. 4 ust. 1 i ust. 5, art. 13 ust. 1 ustawy o petycjach z dnia

11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12,

art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej

(Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - proszę tylko i wyłącznie o odpowiedź

elektroniczna na mail nadawczy o którym mowa w art. 63 § 3b kodeksu

postępowania administracyjnego z uwagi na sposób wnoszenia pisma do organu

rozpatrującego, a ponadto z uwagi na stan epidemii. Pisma wysyłane drogą

listowną lub w inny sposób będą usuwane bez czytania.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj.

Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15,

art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art.

225 kpa, RODO, a ponadto zgodnie z art. 5 ustawy o dostępie do informacji

publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym dostępie do informacji sektora

publicznego - "NIE WYRAŻAM ZGODY" na publikację danych osobowych na

odwzorowanej treści petycji lub jego odwzorowania cyfrowego ( zdjęcie, skan )

oraz opublikowanego rozpatrzenia na serwisie internetowym organu lub  stronie

internetowej BIP w postaci m.in : imienia i nazwiska jako identyfikatora

tożsamości, e-maila, adresu o którym mowa w prawie pocztowym, miejscowości w

nagłówku, sygnatury, podpisu oraz udostępnienie danych osobie trzeciej z

wyjątkiem tylko i wyłącznie osobie zatrudnionej - referentowi prowadzącemu

sprawę oraz wydziałowi referenta do wykorzystania treści petycji w

teraźniejszości lub przyszłości.
3. Zgodnie z art. 6 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U.

2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art.

21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225

kpa - wnoszę o przekazanie petycji zgodnie z właściwością.
4. Za ewentualne błędy oraz niewiedzę przepraszam oraz ilość składanych pism.

Niniejsze pismo nie jest z złośliwości, swawoli a intencją jest dobro

publiczne.
5. Na podstawie art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6

ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego "NIE REZYGNUJE

Z PRZYSŁUGUJĄCEGO MI PRAWA W ZWIĄZKU Z TYM PRZEPISEM RÓWNIEŻ NIE WYRAŻAM ZGODY

NA PUBLIKACJĘ I UDOSTĘPNIANIE DANYCH".

KOREKTA PETYCJI:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
Część I
{wstęp, problem / przedmiot, spodziewanie od czytelnika}
Dzień dobry, będąca stroną inicjującą postępowanie w trybie Ustawy o petycjach

z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w

związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U.

1997 nr 78 poz. 483) zwana dalej jako wnoszącą petycję, przekładam petycję w

której postuluje i domagam się wprowadzenia zgodnie z ustawą o petycjach z

dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art.54 w

związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U.

1997 nr 78 poz. 483)
☆ w sprawie: inicjatywy ustawodawczej / uchwałodawczej


Część II
{Petycja rozwinięcie: stan faktyczny, stan prawny, argumenty popierające,

rozwijające hipotezę wstępu}

Poprzez wprowadzenie jednego z niżej wymienionych programów zawartych w

artykułach

Art. 1
Wprowadzenie programu rządowego lub samorządowego na podstawie art. 22b o

świadczeniach rodzinnych o nazwie "symbol+" skierowany dla osób

niepełnosprawnych gdzie z funduszy własnych, funduszy państwa lub funduszy

państwa i własnych, zasiłek pielęgnacyjny byłby zwiększony o liczbę symboli

niepełnosprawności danego orzeczenia jako dodatek o nazwie "symbol+"

Art. 2
Wprowadzenie programu rządowego lub samorządowego na podstawie art. 22b o

świadczeniach rodzinnych o nazwie "orzeczenie+" skierowany dla osób

niepełnosprawnych gdzie z funduszy własnych, funduszy państwa lub funduszy

państwa i własnych jako dodatek do zasiłku pielęgnacyjnego w zakresie liczby

wydanych orzeczeń o danym stopniu niepełnosprawności

Art. 3
Wprowadzenie programu rządowego lub samorządowego na podstawie art. 22b o

świadczeniach rodzinnych o nazwie "orzeczenie++" skierowany dla osób

niepełnosprawnych gdzie z funduszy własnych, funduszy państwa lub funduszy

państwa i własnych jako dodatek do zasiłku pielęgnacyjnego w zakresie liczby

wskazań danego orzeczenia np. odpowiedniego szkolenia, odpowiedniego

zatrudnienia, korzystania z pomocy itd.

Art. 4
Wprowadzenie programu rządowego lub samorządowego na podstawie art. 22b o

świadczeniach rodzinnych o nazwie "tydzień+" skierowany dla osób

niepełnosprawnych gdzie z funduszy własnych, funduszy państwa lub funduszy

państwa i własnych jako dodatek do zasiłku pielęgnacyjnego w zakresie dodatku

w wysokości zasiłku pielęgnacyjnego wypłaconego co tydzień o częstotliwości co

miesiąc lub co 2 miesiące

Art. 5
Wprowadzenie programu rządowego lub samorządowego na podstawie art. 22b o

świadczeniach rodzinnych o nazwie "kwartał+" skierowany dla osób

niepełnosprawnych gdzie z funduszy własnych, funduszy państwa lub funduszy

państwa i własnych jako dodatek do zasiłku pielęgnacyjnego w zakresie dodatku

do zasiłku pielęgnacyjnego w wysokości zasiłku pielęgnacyjnego wypłaconego raz

na kwartał miesięczny (co 2 tygodnie) lub raz na kwartał roczny.

Art. 6
Wprowadzenie programu rządowego lub samorządowego na podstawie art. 22b o

świadczeniach rodzinnych o nazwie "miesiąc+" skierowany dla osób

niepełnosprawnych gdzie z funduszy własnych, funduszy państwa lub funduszy

państwa i własnych jako dodatek do zasiłku pielęgnacyjnego w zakresie dodatku

do zasiłku pielęgnacyjnego wypłaconego co miesiąc

Art. 7
Wprowadzenie programu rządowego lub samorządowego na podstawie art. 22b o

świadczeniach rodzinnych o nazwie "półrocze+" skierowany dla osób

niepełnosprawnych gdzie z funduszy własnych, funduszy państwa lub funduszy

państwa i własnych jako dodatek do zasiłku pielęgnacyjnego w zakresie dodatku

do zasiłku pielęgnacyjnego wypłaconego raz na 6 miesięcy.


Część III
{Zakończenie - podsumowanie argumentów i zostawienie czytelnika z myślą oraz

sugestią celem wykorzystania materiału w aktualnych pracach lub pracach w

przyszłości}
Stan prawny:
Zgodnie z art. 2 ustawy o petycjach, petycja może być składana między innymi

przez osobę fizyczną, w interesie publicznym w celu zmiany przepisów prawa.
Na podstawie w/w uważam że petycja jest w pełni uzasadniona.

● Adnotacje:
1.Zgodnie z art. 4 ust. 1 i ust. 5, art. 13 ust. 1 ustawy o petycjach z dnia

11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12,

art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej

(Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - proszę tylko i wyłącznie o odpowiedź

elektroniczna na mail nadawczy o którym mowa w art. 63 § 3b kodeksu

postępowania administracyjnego z uwagi na sposób wnoszenia pisma do organu

rozpatrującego, a ponadto z uwagi na stan epidemii. Pisma wysyłane drogą

listowną lub w inny sposób będą usuwane bez czytania.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj.

Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15,

art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art.

225 kpa, RODO, a ponadto zgodnie z art. 5 ustawy o dostępie do informacji

publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym dostępie do informacji sektora

publicznego - "NIE WYRAŻAM ZGODY" na publikację danych osobowych na

odwzorowanej treści petycji lub jego odwzorowania cyfrowego ( zdjęcie, skan )

oraz opublikowanego rozpatrzenia na serwisie internetowym organu lub  stronie

internetowej BIP w postaci m.in : imienia i nazwiska jako identyfikatora

tożsamości, e-maila, adresu o którym mowa w prawie pocztowym, miejscowości w

nagłówku, sygnatury, podpisu oraz udostępnienie danych osobie trzeciej z

wyjątkiem tylko i wyłącznie osobie zatrudnionej - referentowi prowadzącemu

sprawę oraz wydziałowi referenta do wykorzystania treści petycji w

teraźniejszości lub przyszłości.
3. Zgodnie z art. 6 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U.

2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art.

21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225

kpa - wnoszę o przekazanie petycji zgodnie z właściwością.
4. Za ewentualne błędy oraz niewiedzę przepraszam oraz ilość składanych pism.

Niniejsze pismo nie jest z złośliwości, swawoli a intencją jest dobro

publiczne.
5. Na podstawie art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6

ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego "NIE REZYGNUJE

Z PRZYSŁUGUJĄCEGO MI PRAWA W ZWIĄZKU Z TYM PRZEPISEM RÓWNIEŻ NIE WYRAŻAM ZGODY

NA PUBLIKACJĘ I UDOSTĘPNIANIE DANYCH". 

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2022-01-10

Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Migalska

2021-12-29

Edycja artykułu - Agnieszka Migalska

2021-12-29

Dodanie artykułu - Agnieszka Migalska

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www
Urząd Miasta i Gminy Olsztyn
ul. Plac Piłsudskiego 10
42-256 Olsztyn
tel. (34) 3285076
fax. (34) 3285057
 
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.