Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Petycja - w sprawie transportu zbiorowego

Wyświetl stronę główną » Petycje - 2021 r. » Petycje » Petycja - w sprawie transportu zbiorowego

Podtytuł: z dnia 14 lipca 2021 r.

Treść petycji:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
Część I
{wstęp, problem / przedmiot, spodziewanie od czytelnika}
Dzień dobry, będąca stroną inicjującą postępowanie w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) zwana dalej jako wnoszącą petycję, przekładam petycję w której postuluje i domagam się wprowadzenia zgodnie z ustawą o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art.54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483)
☆ w sprawie: transportu zbiorowego

●●
Część II
{Petycja rozwinięcie: stan faktyczny, stan prawny, argumenty popierające, rozwijające hipotezę wstępu}

[Art. 1]
Operator transportu zbiorowego winien posiadać na nośniku elektronicznym lub papierowym egzemplarz przystankowego rozkładu jazdy dla danego przystanku w swoich aktach oraz przekazać egzemplarz organizatorowi dla celów powrotu dawnych linii komunikacyjnych, historycznych i rozwoju siatki połączeń. Historyczne rozkłady jazdy u operatorów, przewoźników mogą być pomocne w rozmowach w sprawie umowy o świadczenie usług przewozowych czy planu transportu zbiorowego.

[Art. 2]
Organizator transportu zbiorowego winien posiadać na nośniku elektronicznym lub papierowym egzemplarz przystankowego rozkładu jazdy dla danego przystanku w swoich aktach dla celów powrotu dawnych linii komunikacyjnych, historycznych i rozwoju siatki połączeń. Historyczne rozkłady jazdy u operatorów, przewoźników mogą być pomocne w rozmowach w sprawie umowy o świadczenie usług przewozowych czy planu transportu zbiorowego.


●●●
Część III
{Zakończenie - podsumowanie argumentów i zostawienie czytelnika z myślą oraz sugestią celem wykorzystania materiału w aktualnych pracach lub pracach w przyszłości}
Stan prawny:
Zgodnie z art. 2 ustawy o petycjach, petycja może być składana między innymi przez osobę fizyczną, w interesie publicznym w celu zmiany przepisów prawa.
Na podstawie w/w uważam że petycja jest w pełni uzasadniona.

● Adnotacje:
1.Zgodnie z art. 4 ust. 1 i ust. 5, art. 13 ust. 1 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - proszę tylko i wyłącznie o odpowiedź elektroniczna na mail nadawczy o którym mowa w art. 63 § 3b kodeksu postępowania administracyjnego z uwagi na sposób wnoszenia pisma do organu rozpatrującego, a ponadto z uwagi na stan epidemii. Pisma wysyłane drogą listowną lub w inny sposób będą usuwane bez czytania.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa, RODO, a ponadto zgodnie z art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym dostępie do informacji sektora publicznego - "NIE WYRAŻAM ZGODY" na publikację danych osobowych na odwzorowanej treści petycji lub jego odwzorowania cyfrowego ( zdjęcie, skan ) oraz opublikowanego rozpatrzenia na serwisie internetowym organu lub  stronie internetowej BIP w postaci m.in : imienia i nazwiska jako identyfikatora tożsamości, e-maila, adresu o którym mowa w prawie pocztowym, miejscowości w nagłówku, sygnatury, podpisu oraz udostępnienie danych osobie trzeciej z wyjątkiem tylko i wyłącznie osobie zatrudnionej - referentowi prowadzącemu sprawę oraz wydziałowi referenta do wykorzystania treści petycji w teraźniejszości lub przyszłości.
3. Zgodnie z art. 6 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - wnoszę o przekazanie petycji zgodnie z właściwością.
4. Za ewentualne błędy oraz niewiedzę przepraszam oraz ilość składanych pism. Niniejsze pismo nie jest z złośliwości, swawoli a intencją jest dobro publiczne.
5. Na podstawie art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego "NIE REZYGNUJE Z PRZYSŁUGUJĄCEGO MI PRAWA W ZWIĄZKU Z TYM PRZEPISEM RÓWNIEŻ NIE WYRAŻAM ZGODY NA PUBLIKACJĘ I UDOSTĘPNIANIE DANYCH". 

Korekta petycji z dnia 14 lipca 2021 r.:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
Część I
{wstęp, problem / przedmiot, spodziewanie od czytelnika}
Dzień dobry, będąca stroną inicjującą postępowanie w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) zwana dalej jako wnoszącą petycję, przekładam petycję w której postuluje i domagam się wprowadzenia zgodnie z ustawą o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art.54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483)
☆ w sprawie: transportu zbiorowego

●●
Część II
{Petycja rozwinięcie: stan faktyczny, stan prawny, argumenty popierające, rozwijające hipotezę wstępu}

[Art. 1]
Operator transportu zbiorowego winien posiadać na nośniku elektronicznym lub papierowym egzemplarz przystankowego rozkładu jazdy dla danego przystanku w swoich aktach oraz przekazać egzemplarz organizatorowi dla celów powrotu dawnych linii komunikacyjnych, historycznych i rozwoju siatki połączeń. Historyczne rozkłady jazdy u operatorów, przewoźników mogą być pomocne w rozmowach w sprawie umowy o świadczenie usług przewozowych czy planu transportu zbiorowego.

[Art. 2]
Organizator transportu zbiorowego winien posiadać na nośniku elektronicznym lub papierowym egzemplarz przystankowego rozkładu jazdy dla danego przystanku w swoich aktach dla celów powrotu dawnych linii komunikacyjnych, historycznych i rozwoju siatki połączeń. Historyczne rozkłady jazdy u organizatorów mogą być pomocne w rozmowach w sprawie umowy o świadczenie usług przewozowych czy planu transportu zbiorowego.


●●●
Część III
{Zakończenie - podsumowanie argumentów i zostawienie czytelnika z myślą oraz sugestią celem wykorzystania materiału w aktualnych pracach lub pracach w przyszłości}
Stan prawny:
Zgodnie z art. 2 ustawy o petycjach, petycja może być składana między innymi przez osobę fizyczną, w interesie publicznym w celu zmiany przepisów prawa.
Na podstawie w/w uważam że petycja jest w pełni uzasadniona.

● Adnotacje:
1.Zgodnie z art. 4 ust. 1 i ust. 5, art. 13 ust. 1 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - proszę tylko i wyłącznie o odpowiedź elektroniczna na mail nadawczy o którym mowa w art. 63 § 3b kodeksu postępowania administracyjnego z uwagi na sposób wnoszenia pisma do organu rozpatrującego, a ponadto z uwagi na stan epidemii. Pisma wysyłane drogą listowną lub w inny sposób będą usuwane bez czytania.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa, RODO, a ponadto zgodnie z art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym dostępie do informacji sektora publicznego - "NIE WYRAŻAM ZGODY" na publikację danych osobowych na odwzorowanej treści petycji lub jego odwzorowania cyfrowego ( zdjęcie, skan ) oraz opublikowanego rozpatrzenia na serwisie internetowym organu lub  stronie internetowej BIP w postaci m.in : imienia i nazwiska jako identyfikatora tożsamości, e-maila, adresu o którym mowa w prawie pocztowym, miejscowości w nagłówku, sygnatury, podpisu oraz udostępnienie danych osobie trzeciej z wyjątkiem tylko i wyłącznie osobie zatrudnionej - referentowi prowadzącemu sprawę oraz wydziałowi referenta do wykorzystania treści petycji w teraźniejszości lub przyszłości.
3. Zgodnie z art. 6 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - wnoszę o przekazanie petycji zgodnie z właściwością.
4. Za ewentualne błędy oraz niewiedzę przepraszam oraz ilość składanych pism. Niniejsze pismo nie jest z złośliwości, swawoli a intencją jest dobro publiczne.
5. Na podstawie art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego "NIE REZYGNUJE Z PRZYSŁUGUJĄCEGO MI PRAWA W ZWIĄZKU Z TYM PRZEPISEM RÓWNIEŻ NIE WYRAŻAM ZGODY NA PUBLIKACJĘ I UDOSTĘPNIANIE DANYCH". 

Korekta petycji z dnia 14 lipca 2021 r.:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
Część I
{wstęp, problem / przedmiot, spodziewanie od czytelnika}
Dzień dobry, będąca stroną inicjującą postępowanie w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) zwana dalej jako wnoszącą petycję, przekładam petycję w której postuluje i domagam się wprowadzenia zgodnie z ustawą o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art.54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483)
☆ w sprawie: transportu zbiorowego

●●
Część II
{Petycja rozwinięcie: stan faktyczny, stan prawny, argumenty popierające, rozwijające hipotezę wstępu}

[Art. 1]
Operator transportu zbiorowego winien posiadać na nośniku elektronicznym lub papierowym egzemplarz przystankowego rozkładu jazdy dla danego przystanku w swoich aktach oraz przekazać egzemplarz organizatorowi dla celów powrotu dawnych linii komunikacyjnych, historycznych i rozwoju siatki połączeń. Historyczne rozkłady jazdy u operatorów, przewoźników mogą być pomocne w rozmowach w sprawie umowy o świadczenie usług przewozowych czy planu transportu zbiorowego.

[Art. 2]
Organizator transportu zbiorowego winien posiadać na nośniku elektronicznym lub papierowym egzemplarz przystankowego rozkładu jazdy dla danego przystanku w swoich aktach dla celów powrotu dawnych linii komunikacyjnych, historycznych i rozwoju siatki połączeń. Historyczne rozkłady jazdy u organizatorów mogą być pomocne w rozmowach w sprawie umowy o świadczenie usług przewozowych czy planu transportu zbiorowego.

[Art. 3]
Mapki i tablice z układem (sieci, siatką, liniami) komunikacyjnymi i przebiegu tras - organizator i operator przechowuje je dla dla celów powrotu dawnych linii komunikacyjnych, historycznych i rozwoju siatki połączeń. Historyczne tabliczki i mapy mogą być pomocne w rozmowach w sprawie umowy o świadczenie usług przewozowych czy planu transportu zbiorowego.

[Art. 4]
Na rozkładzie jazdy może być mapka z zaznaczonym przebiegiem trasy dla danej linii, gdzie trasa do zakończenia kursu jest koloru bardziej ciemniejszego a trasa przejechana koloru jaśniejszego lub w innym kolorze innych linii jeśli są zaznaczone na mapie.

[Art. 5]
Na przystanku komunikacyjnym posiadającym wiatę lub słupek lub słup informacyjny lub gablotke umieszcza się:
1) mapę z zaznaczonymi wszystkimi liniami komunikacyjnymi z zaznaczoną pinezką - lokalizacji położenia pasażera / podróżnego / turysty - pielgrzyma
2) mapę z zaznaczonymi wszystkimi liniami dla danego kierunku komunikacyjnego "nitki drogi", gdzie trasa do zakończenia kursu jest koloru bardziej ciemniejszego a trasa przejechana koloru jaśniejszego lub w innym kolorze innych linii jeśli są zaznaczone na mapie.


●●●
Część III
{Zakończenie - podsumowanie argumentów i zostawienie czytelnika z myślą oraz sugestią celem wykorzystania materiału w aktualnych pracach lub pracach w przyszłości}
Stan prawny:
Zgodnie z art. 2 ustawy o petycjach, petycja może być składana między innymi przez osobę fizyczną, w interesie publicznym w celu zmiany przepisów prawa.
Na podstawie w/w uważam że petycja jest w pełni uzasadniona.

● Adnotacje:
1.Zgodnie z art. 4 ust. 1 i ust. 5, art. 13 ust. 1 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - proszę tylko i wyłącznie o odpowiedź elektroniczna na mail nadawczy o którym mowa w art. 63 § 3b kodeksu postępowania administracyjnego z uwagi na sposób wnoszenia pisma do organu rozpatrującego, a ponadto z uwagi na stan epidemii. Pisma wysyłane drogą listowną lub w inny sposób będą usuwane bez czytania.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa, RODO, a ponadto zgodnie z art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym dostępie do informacji sektora publicznego - "NIE WYRAŻAM ZGODY" na publikację danych osobowych na odwzorowanej treści petycji lub jego odwzorowania cyfrowego ( zdjęcie, skan ) oraz opublikowanego rozpatrzenia na serwisie internetowym organu lub  stronie internetowej BIP w postaci m.in : imienia i nazwiska jako identyfikatora tożsamości, e-maila, adresu o którym mowa w prawie pocztowym, miejscowości w nagłówku, sygnatury, podpisu oraz udostępnienie danych osobie trzeciej z wyjątkiem tylko i wyłącznie osobie zatrudnionej - referentowi prowadzącemu sprawę oraz wydziałowi referenta do wykorzystania treści petycji w teraźniejszości lub przyszłości.
3. Zgodnie z art. 6 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - wnoszę o przekazanie petycji zgodnie z właściwością.
4. Za ewentualne błędy oraz niewiedzę przepraszam oraz ilość składanych pism. Niniejsze pismo nie jest z złośliwości, swawoli a intencją jest dobro publiczne.
5. Na podstawie art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego "NIE REZYGNUJE Z PRZYSŁUGUJĄCEGO MI PRAWA W ZWIĄZKU Z TYM PRZEPISEM RÓWNIEŻ NIE WYRAŻAM ZGODY NA PUBLIKACJĘ I UDOSTĘPNIANIE DANYCH". 

Korekta petycji z dnia 15 lipca 2021 r.:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
Część I
{wstęp, problem / przedmiot, spodziewanie od czytelnika}
Dzień dobry, będąca stroną inicjującą postępowanie w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) zwana dalej jako wnoszącą petycję, przekładam petycję w której postuluje i domagam się wprowadzenia zgodnie z ustawą o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art.54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483)
☆ w sprawie: transportu zbiorowego

●●
Część II
{Petycja rozwinięcie: stan faktyczny, stan prawny, argumenty popierające, rozwijające hipotezę wstępu}

[Art. 1]
Operator transportu zbiorowego winien posiadać na nośniku elektronicznym lub papierowym egzemplarz przystankowego rozkładu jazdy dla danego przystanku w swoich aktach oraz przekazać egzemplarz organizatorowi dla celów powrotu dawnych linii komunikacyjnych, historycznych i rozwoju siatki połączeń. Historyczne rozkłady jazdy u operatorów, przewoźników mogą być pomocne w rozmowach w sprawie umowy o świadczenie usług przewozowych czy planu transportu zbiorowego.

[Art. 2]
Organizator transportu zbiorowego winien posiadać na nośniku elektronicznym lub papierowym egzemplarz przystankowego rozkładu jazdy dla danego przystanku w swoich aktach dla celów powrotu dawnych linii komunikacyjnych, historycznych i rozwoju siatki połączeń. Historyczne rozkłady jazdy u organizatorów mogą być pomocne w rozmowach w sprawie umowy o świadczenie usług przewozowych czy planu transportu zbiorowego.

[Art. 3]
Mapki i tablice z układem (sieci, siatką, liniami) komunikacyjnymi i przebiegu tras - organizator i operator przechowuje je dla dla celów powrotu dawnych linii komunikacyjnych, historycznych i rozwoju siatki połączeń. Historyczne tabliczki i mapy mogą być pomocne w rozmowach w sprawie umowy o świadczenie usług przewozowych czy planu transportu zbiorowego.

[Art. 4]
Na rozkładzie jazdy może być mapka z zaznaczonym przebiegiem trasy dla danej linii, gdzie trasa do zakończenia kursu jest koloru bardziej ciemniejszego a trasa przejechana koloru jaśniejszego lub w innym kolorze innych linii jeśli są zaznaczone na mapie.

[Art. 5]
Na przystanku komunikacyjnym posiadającym wiatę lub słupek lub słup informacyjny lub gablotke umieszcza się:
1) mapę z zaznaczonymi wszystkimi liniami komunikacyjnymi z zaznaczoną pinezką - lokalizacji położenia pasażera / podróżnego / turysty - pielgrzyma
2) mapę z zaznaczonymi wszystkimi liniami dla danego kierunku komunikacyjnego "nitki drogi", gdzie trasa do zakończenia kursu jest koloru bardziej ciemniejszego a trasa przejechana koloru jaśniejszego lub w innym kolorze innych linii jeśli są zaznaczone na mapie.

[Art. 6]
Przy ustaleniu planu transportowego bieże się pod uwagę:
1) klasy wiekowe dzieci i liczba:
a) 3-6/7 lat wieku przedszkolnego "okresu"
b) 6/7 - 13/14 lat wieku podstawowego
c) 13/14 - 16/17 lat wieku gimnazjalnego
d) 3-18 obowiązku szkolnego ogółem
2) liczbę osób od 17 do 60 lat kobiet do wieku emerytalnego
3) liczbę osób od 17 do 65 lat mężczyzn do wieku emerytalnego
4) liczbę osób w grupie od 17 do 65 posiadających pojazdy
5) liczbę dzieci od 3 do 18 lat posiadający środek transportu "dowożenie"
6) liczbę dzieci które mają odległość do szkoły powyżej 3-4 km dla odpowiedniej grupy wiekowej szkoły podstawowej
7) liczbę uczniów w grupie wiekowej 16/17 - 19/20 roku życia szkoły średniej w tym liczbę uczniów posiadających własne środki transportu w tym dowożenie i podwózki
8) liczbę uczniów w grupie wiekowej 19/20 - 24/25 roku życia szkoły wyższej w tym szkoły policealnej w tym liczbę uczniów posiadających własne środki transportu w tym dowożenie i podwózki
9) liczbę uczniów w grupie wiekowej 25 - 26 roku życia szkoły podyplomowej w tym liczbę uczniów posiadających własne środki transportu w tym dowożenie i podwózki  
10) liczbę dzieci w grupie wiekowej 0-3 w żłobkach
11) liczbę uczniów szkoły specjalnej :
a) podstawówki od 7 do 21 roku życia
b) ponadpodstawowej od 14 do 24 roku życia
12) liczbę uczniów z podziałem na wiek w poszczególnych klasach np : 5-6 rż = 0, 6-7 rż = 1, 7-8 rż = 2, 8-9 rż = 3, 9-10 rż = 4, 10-11 rż = 5, 11-12 rż = 6 itd.

 

●●●
Część III
{Zakończenie - podsumowanie argumentów i zostawienie czytelnika z myślą oraz sugestią celem wykorzystania materiału w aktualnych pracach lub pracach w przyszłości}
Stan prawny:
Zgodnie z art. 2 ustawy o petycjach, petycja może być składana między innymi przez osobę fizyczną, w interesie publicznym w celu zmiany przepisów prawa.
Na podstawie w/w uważam że petycja jest w pełni uzasadniona.

● Adnotacje:
1.Zgodnie z art. 4 ust. 1 i ust. 5, art. 13 ust. 1 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - proszę tylko i wyłącznie o odpowiedź elektroniczna na mail nadawczy o którym mowa w art. 63 § 3b kodeksu postępowania administracyjnego z uwagi na sposób wnoszenia pisma do organu rozpatrującego, a ponadto z uwagi na stan epidemii. Pisma wysyłane drogą listowną lub w inny sposób będą usuwane bez czytania.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa, RODO, a ponadto zgodnie z art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym dostępie do informacji sektora publicznego - "NIE WYRAŻAM ZGODY" na publikację danych osobowych na odwzorowanej treści petycji lub jego odwzorowania cyfrowego ( zdjęcie, skan ) oraz opublikowanego rozpatrzenia na serwisie internetowym organu lub  stronie internetowej BIP w postaci m.in : imienia i nazwiska jako identyfikatora tożsamości, e-maila, adresu o którym mowa w prawie pocztowym, miejscowości w nagłówku, sygnatury, podpisu oraz udostępnienie danych osobie trzeciej z wyjątkiem tylko i wyłącznie osobie zatrudnionej - referentowi prowadzącemu sprawę oraz wydziałowi referenta do wykorzystania treści petycji w teraźniejszości lub przyszłości.
3. Zgodnie z art. 6 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - wnoszę o przekazanie petycji zgodnie z właściwością.
4. Za ewentualne błędy oraz niewiedzę przepraszam oraz ilość składanych pism. Niniejsze pismo nie jest z złośliwości, swawoli a intencją jest dobro publiczne.
5. Na podstawie art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego "NIE REZYGNUJE Z PRZYSŁUGUJĄCEGO MI PRAWA W ZWIĄZKU Z TYM PRZEPISEM RÓWNIEŻ NIE WYRAŻAM ZGODY NA PUBLIKACJĘ I UDOSTĘPNIANIE DANYCH".  

Korekta petycji z dnia 15 lipca 2021 r.:

PETYCJA W INTERESIE PUBLICZNYM
Część I
{wstęp, problem / przedmiot, spodziewanie od czytelnika}
Dzień dobry, będąca stroną inicjującą postępowanie w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art. 54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483) zwana dalej jako wnoszącą petycję, przekładam petycję w której postuluje i domagam się wprowadzenia zgodnie z ustawą o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) w związku z art.54 w związku z art. 63 w związku Konstytucji z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. 1997 nr 78 poz. 483)
☆ w sprawie: transportu zbiorowego

●●
Część II
{Petycja rozwinięcie: stan faktyczny, stan prawny, argumenty popierające, rozwijające hipotezę wstępu}

[Art. 1]
Operator transportu zbiorowego winien posiadać na nośniku elektronicznym lub papierowym egzemplarz przystankowego rozkładu jazdy dla danego przystanku w swoich aktach oraz przekazać egzemplarz organizatorowi dla celów powrotu dawnych linii komunikacyjnych, historycznych i rozwoju siatki połączeń. Historyczne rozkłady jazdy u operatorów, przewoźników mogą być pomocne w rozmowach w sprawie umowy o świadczenie usług przewozowych czy planu transportu zbiorowego.

[Art. 2]
Organizator transportu zbiorowego winien posiadać na nośniku elektronicznym lub papierowym egzemplarz przystankowego rozkładu jazdy dla danego przystanku w swoich aktach dla celów powrotu dawnych linii komunikacyjnych, historycznych i rozwoju siatki połączeń. Historyczne rozkłady jazdy u organizatorów mogą być pomocne w rozmowach w sprawie umowy o świadczenie usług przewozowych czy planu transportu zbiorowego.

[Art. 3]
Mapki i tablice z układem (sieci, siatką, liniami) komunikacyjnymi i przebiegu tras - organizator i operator przechowuje je dla dla celów powrotu dawnych linii komunikacyjnych, historycznych i rozwoju siatki połączeń. Historyczne tabliczki i mapy mogą być pomocne w rozmowach w sprawie umowy o świadczenie usług przewozowych czy planu transportu zbiorowego.

[Art. 4]
Na rozkładzie jazdy może być mapka z zaznaczonym przebiegiem trasy dla danej linii, gdzie trasa do zakończenia kursu jest koloru bardziej ciemniejszego a trasa przejechana koloru jaśniejszego lub w innym kolorze innych linii jeśli są zaznaczone na mapie.

[Art. 5]
Na przystanku komunikacyjnym posiadającym wiatę lub słupek lub słup informacyjny lub gablotke umieszcza się:
1) mapę z zaznaczonymi wszystkimi liniami komunikacyjnymi z zaznaczoną pinezką - lokalizacji położenia pasażera / podróżnego / turysty - pielgrzyma
2) mapę z zaznaczonymi wszystkimi liniami dla danego kierunku komunikacyjnego "nitki drogi", gdzie trasa do zakończenia kursu jest koloru bardziej ciemniejszego a trasa przejechana koloru jaśniejszego lub w innym kolorze innych linii jeśli są zaznaczone na mapie.

[Art. 6]
Przy ustaleniu planu transportowego bieże się pod uwagę:
1) klasy wiekowe dzieci i liczba:
a) 3-6/7 lat wieku przedszkolnego "okresu"
b) 6/7 - 13/14 lat wieku podstawowego
c) 13/14 - 16/17 lat wieku gimnazjalnego
d) 3-18 obowiązku szkolnego ogółem
2) liczbę osób od 17 do 60 lat kobiet do wieku emerytalnego
3) liczbę osób od 17 do 65 lat mężczyzn do wieku emerytalnego
4) liczbę osób w grupie od 17 do 65 posiadających pojazdy
5) liczbę dzieci od 3 do 18 lat posiadający środek transportu "dowożenie"
6) liczbę dzieci które mają odległość do szkoły powyżej 3-4 km dla odpowiedniej grupy wiekowej szkoły podstawowej
7) liczbę uczniów w grupie wiekowej 15/16/17 - 19/20 roku życia szkoły średniej w tym liczbę uczniów posiadających własne środki transportu w tym dowożenie i podwózki
8) liczbę uczniów w grupie wiekowej 19/20 - 24/25 roku życia szkoły wyższej w tym szkoły policealnej w tym liczbę uczniów posiadających własne środki transportu w tym dowożenie i podwózki
9) liczbę uczniów w grupie wiekowej 25 - 26 roku życia szkoły podyplomowej w tym liczbę uczniów posiadających własne środki transportu w tym dowożenie i podwózki  
10) liczbę dzieci w grupie wiekowej 0-3 w żłobkach
11) liczbę uczniów szkoły specjalnej :
a) podstawówki od 7 do 21 roku życia
b) ponadpodstawowej od 14 do 24 roku życia
12) liczbę uczniów z podziałem na wiek w poszczególnych klasach np : 5-6 rż = 0, 6-7 rż = 1, 7-8 rż = 2, 8-9 rż = 3, 9-10 rż = 4, 10-11 rż = 5, 11-12 rż = 6 itd.

 

●●●
Część III
{Zakończenie - podsumowanie argumentów i zostawienie czytelnika z myślą oraz sugestią celem wykorzystania materiału w aktualnych pracach lub pracach w przyszłości}
Stan prawny:
Zgodnie z art. 2 ustawy o petycjach, petycja może być składana między innymi przez osobę fizyczną, w interesie publicznym w celu zmiany przepisów prawa.
Na podstawie w/w uważam że petycja jest w pełni uzasadniona.

● Adnotacje:
1.Zgodnie z art. 4 ust. 1 i ust. 5, art. 13 ust. 1 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - proszę tylko i wyłącznie o odpowiedź elektroniczna na mail nadawczy o którym mowa w art. 63 § 3b kodeksu postępowania administracyjnego z uwagi na sposób wnoszenia pisma do organu rozpatrującego, a ponadto z uwagi na stan epidemii. Pisma wysyłane drogą listowną lub w inny sposób będą usuwane bez czytania.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa, RODO, a ponadto zgodnie z art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym dostępie do informacji sektora publicznego - "NIE WYRAŻAM ZGODY" na publikację danych osobowych na odwzorowanej treści petycji lub jego odwzorowania cyfrowego ( zdjęcie, skan ) oraz opublikowanego rozpatrzenia na serwisie internetowym organu lub  stronie internetowej BIP w postaci m.in : imienia i nazwiska jako identyfikatora tożsamości, e-maila, adresu o którym mowa w prawie pocztowym, miejscowości w nagłówku, sygnatury, podpisu oraz udostępnienie danych osobie trzeciej z wyjątkiem tylko i wyłącznie osobie zatrudnionej - referentowi prowadzącemu sprawę oraz wydziałowi referenta do wykorzystania treści petycji w teraźniejszości lub przyszłości.
3. Zgodnie z art. 6 ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) oraz art. 4, art. 5, art. 12, art. 13, art. 14, art. 15, art. 21 Kodeksu Dobrej Praktyki Administracyjnej (Dz.U.UE.C.2011.285.3), art. 225 kpa - wnoszę o przekazanie petycji zgodnie z właściwością.
4. Za ewentualne błędy oraz niewiedzę przepraszam oraz ilość składanych pism. Niniejsze pismo nie jest z złośliwości, swawoli a intencją jest dobro publiczne.
5. Na podstawie art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz art. 6 ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego "NIE REZYGNUJE Z PRZYSŁUGUJĄCEGO MI PRAWA W ZWIĄZKU Z TYM PRZEPISEM RÓWNIEŻ NIE WYRAŻAM ZGODY NA PUBLIKACJĘ I UDOSTĘPNIANIE DANYCH". 

Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.

Treść odpowiedzi na petycję w załączeniu poniżej.

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2022-01-11

Dodanie załącznika/ załączników - Agnieszka Migalska

2022-01-11

Dodanie artykułu - Agnieszka Migalska

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www
Urząd Miasta i Gminy Olsztyn
ul. Plac Piłsudskiego 10
42-256 Olsztyn
tel. (34) 3285076
fax. (34) 3285057
 
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.